שרון
שרון

מנהלת החטיבה

גיל גיפט

עטים ממותגים למשרד שלך

עט הוא מוצר מבוקש שאף משרד לא שלם בלעדיו. הוא נראה פשוט וזול וקל למיתוג, אך אם תמשיכו לקרוא תגלו עד כמה זה לא ממש נכון….

כיום יש מגוון עצום של עטים ייחודיים ומשוכללים.

המומחים של גיל גיפט מפרטים לנו על כמה מהם:

1.עט יודאיקה –עט יודאיקה הוא עט ייחודי ויוקרתי בגימור פיוטר, עם כיתוב אמנותי כמו:תפילת הדרך,תהילים ועוד

2.סט יוניברס – עט כדורי ומחזיק מפתחות מתכתיים עם תבליט עולם

3.עט פנס עם מעמד לטלפון גאדג’ט ייחודי מוצר רב שימושי עט שהוא גם פנס ומעמד לטלפון עם כרית למסכי מגע

4.עט עם דיסק און קי 16 ג’יגה פלאש עט כדורי הניתן למילוי הכולל:זיכרון נייד לשמירת קבצים, תמונות, מוסיקה, סרטים + כרית תחושה למסכי מגע בעיצוב הייטקי! העט נפתח לשניים ובפנים מגלים את USB

מיתוג עטים -כל מה שצריך לדעת

כמו שישנם כמה סוגי עטים שונים כאלו העשויים פלסטיק אחרים ממתכת וברזל וכו’ כך גם סוג המיתוג משתנה מאחד לשני.

 המיתוג הנפוץ ביותר כיום לעיטים הוא מיתוג בהדפסת טמפון זוהי הדפסה שיכולה להיות מודפסת ברזולוציה מאוד קטנה ויחד עם זאת עדיין יצא מיתוג בצורה חלקה וברורה בהדפסת טמפון נהוג לבחור הדפסה בצבע אחד אך זה לא מחייב וניתן להדפיס ביותר מצבע אחד.

 על עטים עשויים מתכת או ברזל תוכלו לחרוט אומנם מיתוג שכזה יעלה יותר כסף אך ישדר יוקרה ונראות מצוינת בהרבה מהדפסה רגילה לכן זה בעיקר תלוי בתקציב שלכם עבור עטים ממותגים. 

סוג מיתוג אחרון הוא מיתוג בשיטת פרוצס זהו מיתוג יחסית חדשני לעטים וניתן להדפיס עליו בצורה צבעונית כמעט לגמרי אך קחו בחשבון שהעלות היא בהתאם ואפשרות זו תהיה היקרה מבין כולן.

מה למתג על גבי העט? האם רק את לוגו החברה שלנו? בדרך כלל על העטים ניתן למתג את לוגו החברה ובנוסף סלוגן קצר המאפיין את אופי החברה או במה היא עוסקת בנוסף ישנם כאלו שכוללים גם טלפון ופרטי התקשרות לבחירתכם.

דבר נוסף ואחרון שחשוב מאוד לשים לב אליו בעת בחירת העט הוא ארץ ייצור הדיו, בוודאי שקרה לכל אחד מאיתנו כאשר השתמשנו בעט מסוים ובהגיענו לכתוב אתו הוא לא רושם אל אף שאנו רואים כי יש דיו בצינורית וזאת מכיוון שהדיו הוא ברמה זולה וככל הנראה התייבש. 

אנו ממליצים לרכוש עט שתוכנו מלא בדיו גרמני או שוויצרי אלו סוגי הדיו הטובים ביותר הקיימים כיום בעולם.

ניתן כמובן להתייעץ עם חברה מקצועית למתנות ממותגות







שתפו

תוכן עניינים

יש לך שאלה? רוצה רק לברר משהו? השאר לנו פרטים כאן, ונחזור אליך בהקדם:

דברו אתנו בווצאפ

דברו אתנו בווצאפ

דברו אתנו בווצאפ