שרון
שרון

מנהלת חטיבה
גיל גיפט

מתנות ממותגות ללקוחות - למה צריך את זה?

לכל  עסק יש 2 סוגי לקוחות : לקוחות קבועים ולקוחות מזדמנים. בעלי עסק רבים נוהגים להביע את הערכתם ללקוחות שלהם. אין ספק שלקוחות קבועים ונאמנים אשר חוזרים ורוכשים או צורכים את השירות שמציע העסק שוב ושוב, הופכים עם הזמן ליותר מסתם לקוחות, אלא לחברים של ממש וחלק מהמשפחה, ומערכת היחסים איתם הופכת לכזו ששווה להשקיע בה.

בעולם העסקים המודרני מזכירים הרבה את המושג ”שימור לקוחות” ולא בכדי. אחת הדרכים הטובות ביותר לשימור לקוחות הוא נתינת מתנות ללקוחות. דרך המתנה אתם מראים להם שמבחינתכם אתם לא רק מספקים להם שירות או מוכרים להם מוצר, אלא גם רואים אותם, את הצרכים שלהם.

בנוסף, מהצד של הלקוחות, קבלת מתנה עם לוגו החברה זו דרך מעולה לזכור את השירות הטוב שהם מקבלים מהעסק, ואמצעי שמעודד אותם לפנות אליכם שוב כשיצטרכו.  

מתנות ממותגות ללקוחות הן אמצעי מצוין להראות ללקוחותיכם שאתם נהנים לתת להם שירות, שאכפת לכם מהם, שזה מחמיא לכם שהם בוחרים בכם ובמקום במתחרים שלכם

 ויש כמובן יתרון נוסף וחשוב לכל עסק – מתנות עם לוגו החברה יגרמו ללקוח להיזכר בכם בכל פעם שהוא משתמש במתנה ובכך לשים אתכם תמיד בתודעה שלו ובכך להעריך אתכם יותר. 

מתנות ממותגות ללקוחות שיושבים במשרד

חלק מהלקוחות שלכם יש ודאי משרדים וזאת הזדמנות מצויינת לחלק להם מתנה שתהיה דרך קבע במשרד לשנים רבות וזה יתרון גדול

הנה כמה דוגמאות למתנות שימושיות ביותר שהלקוחות ישמחו לקבל: 

לוחות שנה-  בפתיחת שנה חדשה, לוח שנה מעוצב וממותג הוא מתנה שימושית ונפלאה שתשמש את הלקוח שלכם וגם תדאג להזכיר לו אתכם לאורך כל השנה.

שעון לקיר- במשרד,שעון קיר תמיד תופס מקום מרכזי של כבוד. שעון קיר עם הקדשה ולוגו של החברה שלכם, יכול לקבל מקום מרכזי ולטווח ארוך אצל הלקוח שלכם וכמעט מיותר לציין, כמה פעמים ביום הוא ייזכר בכם.

עטים ממותגים – עט הוא מתנה פרקטית שתמיד נעים לקבל. עט איכותי עם הדפסה הוא עט שהלקוח שלך ירצה לשמור עליו ולקחת איתו בכל הרגעים החשובים.

מתנות ממותגות ללקוחות -פשוט וקל

זה אמנם נראה פשוט אך רבים מתלבטים מה כדאי לתת ללקוחות על מנת להפיק את המירב ולזכות בכל היתרונות.  

חשוב לבחור בחברת הפקת מתנות ותיקה ומנוסה, אשר תשמח לספק לכם שירות וייעוץ אישי בבחירת המתנה המושלמת ללקוחות שלכם. בחירה בחברה מתמחה תבטיח לכם שירות טוב אמין ומקצועי החל משלב בחירת המתנות והתאמתן לעסק, הדפסה איכותית של לוגו וסלוגן החברה, אריזת המתנה וכמובן משלוח מהיר ובטוח שיגיע בדיוק בזמן.





שתפו

תוכן עניינים

יש לך שאלה? רוצה רק לברר משהו? השאר לנו פרטים כאן, ונחזור אליך בהקדם:

תוכן עניינים

יש לך שאלה? רוצה רק לברר משהו? השאר לנו פרטים כאן, ונחזור אליך בהקדם:

דברו אתנו בווצאפ

דברו אתנו בווצאפ

דברו אתנו בווצאפ