אילן
אילן

מנהל מקצועי
גיל גיפט

מתנות למשרד שעושות את ההבדל

על מנת לשפר את הנראות במשרדים וליצור סביבה נעימה לעבודה נוהגים מעסיקים רבים להעניק מתנות למשרד.

זה מתאים במיוחד למנהלים, למזכירות, לפקידות וכל מי שעובד במשרד וזה כולל גם חברות היי-טק.

מי שמזמין מתנות למשרד יודע שזה אתגר לא פשוט, זאת במיוחד כאשר מדובר במשרד חדש ובעלי עובדים שלא מכירים זה את זה. אך חשוב לזכור כי כאשר אנו מעניקים מתנות למשרד – זה מראה על אכפתיות, שייכות, חשיבות הקריירה בעיניכם. לכן, בחירת מתנות למשרדים היא תהליך שמצריך תכנון מוקדם ומחשבה רבה.

הרעיון של המתנה הוא בעצם להביא את הבית למשרד, ולהפוך את השהות במשרד נעימה ליצור אווירה חמימה וביתית, כיוון שהשהות במשרד תופסת את רוב רובו של היום. 

אם רוצים ליצור נגיעה אישית ניתן לעשות זאת באמצעות טכנולוגיה של חריטת לייזר על המוצר., שיטה זו מדויקת במיוחד, כך שאפשר לבחור בחריטה הכוללת אפילו פרטים קטנים. כמו כן ניתן כמובן לחרוט על גבי המוצר: סלוגן, ברכה או הקדשה אישית באמצעות חריטה. מתנות עם הקדשה על ידי חריטה זו מתנה אישית ומיוחדת ללא ספק, שנותנת למשרד הרבה טעם של בית.

איך בוחרים מתנות למשרדים?

מתנה אידיאלית למשרד היא אחת שתענה על הצרכים של המשרד וגם תענה תאפיין את אופיו וערכיו. לכן, חשוב להשקיע זמן ולהתאים את המתנה למשרד ולעובדים.

מתנות עם ערכים

מתנות עם ערכים למשרד יכולות לשמח ולתרום רבות למוטיבציה לעבודה. זה יכול להיות גאדג’ט חדשני וייחודי או תמונות מיוחדות למשרד, מתנה כזו תתרום לתחושת השייכות והערכים של המקום וכן להעלות את המורל לצוות העובדים.

מתנות קטנות

 לא תמיד מצליחים מצליחים למצוא למשרד מתנה שמתאימה לכל העובדים,  במקרה זה מומלץ לבחור במתנות קטנות לכל עובד בהתאמה אישית. במקרים אלו חשוב להקפיד להתאים כל מתנה לעובד על מנת שהיא תוכל לשמש אותו.

מתנות שימושיות

 אין ספק כי מתנה שימושית שתענה על צורך מסוים תהיה נעימה מאוד ותעיד על התחשבות רבה. מתנות שימושיות יכולות להיות עטים עם הקדשה, סט כוסות, צנצנות לקפה ועוד. מתנות מעניקות ערך מוסף בשימוש גם יזכו למיתוג, גיבוש ויכולות לייעל תהליכים ביום יום.

 

בשוק המקומי וברשת האינטרנט ניתן למצוא שלל מתנות מקוריות למשרד, החל בגדג’טים חביבים שמעלים חיוך על הפנים, דרך פריטים בעלי עיצוב מקורי שמשדרגים את סביבת העבודה, ועד למוצרי ארגונומיים שתומכים בבריאות.

 

חשוב להתייעץ עם חברה מקצועית להפקת מתנות ממותגות למשרד על מנת למקסם את היעילות של המתנות

שתפו

תוכן עניינים

יש לך שאלה? רוצה רק לברר משהו? השאר לנו פרטים כאן, ונחזור אליך בהקדם:

תוכן עניינים

יש לך שאלה? רוצה רק לברר משהו? השאר לנו פרטים כאן, ונחזור אליך בהקדם:

דברו אתנו בווצאפ

דברו אתנו בווצאפ

דברו אתנו בווצאפ