יהודית
יהודית

מנהלת לקוחות

גיל גיפט

מתנות למשרד דווקא עכשיו

בתהליך איטי ניתן לראות את העובדים חוזרים לעבוד במשרד. יותר ויותר חברות ועסקים בוחרים להשקיע בעובדי המשרד ולתת להם מתנות למשרד עם מיתוג. 

כבר הוכח במחקרים שונים שנעשו ברחבי העולם, שסביבת העבודה משפיעה באופן ניכר על יכולת הריכוז ועל איכות העבודה של העובדים. שוק המתנות עשיר במגוון רחב של מתנות למשרד המתאימות לשולחן או לקיר של כל משרד.

ללא ספק זאת דרך טובה ביותר להעניק לעובדים מוצרים שימושיים, ולשדרג את סביבת העבודה שלהם. החוכמה היא להעניק מתנות עמידות לאורך זמן באיכות טובה על מנת לא לגרום לעוגמת נפש ולתת משהו שישמש את העובדים לאורך השנים.

מתנות למשרד 5 המומלצים 

מתוך מגוון עצום של מתנות למשרד אספנו עבורכם 5 מוצרים הנמכרים ביותר והשימושיים ביותר למשרד:

יומן עם עט 

אחד מהדברים הבסיסיים בכל משרד. למרות שיש יומן על גבי מסך המחשב רבים עדיין משתמשים ביומן רגיל מנייר כך שגם בעת הפסקת חשמל או שאין מחשב זמין צריך ניתן לראות את המידע החשוב. תוספת של עט הצמוד ליומן היא חשובה מאוד על מנת לא לפספס שום דבר חשוב בחיפוש אחר עט.

מעמד לדפי ממו, שעון ועטים 

אחד הדברים החשובים ביותר בעבודה משרדית הוא ללא ספק סדר וארגון. המוצר הזה עושה סדר על שולחן העבודה ולכל דבר יש תא ייעודי משלו יעיל ביותר ושימושי.

מחברת משולבת POWER BANK MAH 5000

מוצר מהפכני המשלב נייר וטכנולוגיה. במחברת יש כיס לכבל USB המתחבר למטען או להעברת מידע למחשב. מוצר מעולה לעובדי משרד.

עט לייזר 4 מצבים

 בכל עסק וחברה יש פגישות וישיבות צוות ונעשה לא אחת בשימוש במצגות ובסרטונים. עט לייזר הוא מוצר מבוקש מאוד כי הוא משמש הן לכתיבה והן להצבעה מרחוק על המלל במצגת מעולה למנהלים ולאנשי משרד המרבים בפגישות

אוזניות +מיקרופון

כל עובד משרד מקבל שיחות או הודעות קוליות תוך כדי עבודה מדוע שכולם ישמעו? גם מונע רעש וגם עוזר לשמור על פרטיות מוצר חובה בכל משרד.

עכשיו זה הזמן דווקא בתקופה המאתגרת הזאת ,מומלץ לכל עסק שרוצה למתג את עצמו להזמין מתנות עם מיתוג.

ככה בכל רחבי המשרד העבודה תהיה יעילה יותר וכולם יזכרו אצל מי הם עובדים ולמה. 



שתפו

תוכן עניינים

יש לך שאלה? רוצה רק לברר משהו? השאר לנו פרטים כאן, ונחזור אליך בהקדם:

דברו אתנו בווצאפ

דברו אתנו בווצאפ

דברו אתנו בווצאפ