יהודית
יהודית

מנהלת לקוחות

גיל גיפט

עטים ממותגים לעובדים האם זה שווה?

בכל משרד ללא ספק משתמשים בעטים. גם בעידן שלנו שלנו שכמעט הכל מוקלד, עדיין עטים הם הכוכב של כל שולחן כתיבה בכל משרד. 

לא פלא שבעלי עסקים רבים מזמינים עטים ממותגים בכמויות גדולות בכל שנה. אפילו מוצר פשוט כמו עט יכול לשמש לקידום העסק וליצור לו יחסי ציבור טובים לכן חשוב לדעת איך להתאים את העט וכיצד למתג אותו בחכמה כדי לקבל את האפקט הפרסומי המתאים לעסק.

רבים שואלים, מדוע דווקא עטים ממותגים ולא מוצרי קידום מכירות  אחרים הקיימים בשוק? התשובה פשוטה למדי כיוון שעט הוא מוצר צריכה בסיסי עבור כל אחד ואחת וכולם ישמחו לקבל אותו במתנה ולעשות בו שימוש ואם הוא ממותג בלוגו החברה שלכם גם יזכרו את העסק בזמן שיעשו בו שימוש וזה יתרון גדול.

עט הוא אמנם מוצר פרסום זול למשרד כך שניתן לרכוש אותו בכמויות גדולות ולחלק להרבה יותר עובדים ולקוחות פוטנציאלים. 

כמו בכל דבר לא מומלץ לחסוך יותר מידי וליפול  לפיתוי לקנות מוצרים זולים מאוד.  

מוצר זול מידי ישבר מהר וחבל. מעט יותר השקעה וניתן לרכוש  לבחור עט עמיד, חזק וטוב שלא יתפרק בפעם הראשונה או השנייה. עט חזק ומסיבי ישדר את המסר הנכון: יוקרה וחוזק המותג. ישנה עדיפות כמובן לעט שעשוי מחומרים חזקים כגון: מתכת, אלומיניום פלדה,עץ ועוד.  גם המילוי לא פחות חשוב שיהיה איכותי. עט עם דיו איכותי ומחט עבה וטובה לצורך הזרקת הדיו אל הדף יעשה את העבודה. 

מתי מומלץ לתת עטים ממותגים?

בדרך כלל עסקים מזמינים לקוחות לחתום על חוזה . כאשר לקוח צריך ולחתום ולמלא מסמך בבית העסק, הוא לוקח עט שמונח על השולחן. הרבה בעלי עסקים רוצים לחסוך, ושמים על השולחן עטים פשוטים. אולם, זו טעות עסקית. 

מומלץ שהלקוח יחתום עם עט ממותגת ואיכותית. כך, הלקוח מרגיש שהוא נמצא בתוך מותג. ומקבל את הרושם הנכון – עט חזק מותג חזק!  לכן, כדאי לבעל העסק להשקיע, ולהזמין לפחות 10 עטים כדוריים עם מיתוג העסק.

עט עם לוגו החברה נחשב למתנה מעולה שכן בכל פעם שהם מעלים חומרים מסויימים למחשב הביתי שלהם הם ירגישו שמקום העבודה שלהם חושב עליהם גם בדברים הקטנים. 

נוסף חלוקה שוטפת של עטים עם לוגו החברה יכולה גם כן לתת לעובדים שלנו ואף גם ללקוחות שלנו תחושה של שייכות לחברה ותחושה שחושבים עליהם גם בדברים הקטנים.

 ברור שניתן ללכת צעד אחד קדימה ולתת עטים מיוחדים. עטים ייחודיים ויוקרתיים לעסק או לשולחן העבודה, עט מיוחד יכול להיות מתנה יוקרתית במיוחד למנהלים או קולגות ובכך להעלות הערך של עטים ממותגים בעיני המקבל

שתפו

תוכן עניינים

יש לך שאלה? רוצה רק לברר משהו? השאר לנו פרטים כאן, ונחזור אליך בהקדם:

דברו אתנו בווצאפ

דברו אתנו בווצאפ

דברו אתנו בווצאפ