אילן
אילן

מנהל מקצועי
גיל גיפט

מתנות ממותגות שעושות את העבודה

מתנה ממותגת היא בעצם מוצר שמטביעים עליו לוגו, סלוגן, הדפס או כיתוב בצורה ייחודית. הדבר נעשה באמצעות עטיפות, מדבקות, חריטה, ועוד שיטות העיקר שהכיתוב יראה בבירור על המתנה!

ודאי שמעתם על המונח “מיתוג שיווקי”, בהקשר למוצרים הניתנים במתנה ולא הבנתם במה בדיוק מדובר?  מיתוג שיווקי הוא תחום בפני עצמו, את התהליך המיתוגי, עושים מומחים לשיווק המבינים בעיצוב גרפי.

המיתוג מתבצע על ידי הדפסת לוגו המותג על מוצרים שונים. גופים גדולים וארגונים עסקיים משתמשים במוצרים כמתנות לעובדים וללקוחות או למוסדות על מנת להגביר את החשיפה למותג. מטבע הדברים רוב ההזמנות הן בכמויות גדולות ולא נמכרות כפריטים בודדים

מתנות ממותגות הן חלק בלתי נפרד מאסטרטגיה שיווקית שנועדה להוביל את העסק שלהם להצלחה. מטרת העל היא לקדם את העסק ולהגדיל את היקף המכירות. חשוב להשתמש באמצעים מגוונים כגון: קמפיינים פרסומיים, מתנות ממותגות ,מודעות באינטרנט וברחוב. זו דרך מעולה לחשוף את הלקוחות הפוטנציאליים לשירות שעסק מציע ולהזמין אותם לבצע רכישה.

מתנות ממותגות עם מסר או לוגו החברה יעשו את עבודת השיווק הטובה ביותר. חברות רבות עובדות עם לקוחות מחו”ל, ואין דבר יותר טוב מלתת מתנה עם מסר שיווקי לאורח שלכם, כך ישאר לו זכרון מהעסק שלכם גם ממרחק רב. מתנות ללקוחות מחו”ל יכולות להיות למשל: מוצרי שולחן, עטי יודאיקה ייחודיים בשילוב ציורים עם נופי ארץ ישראל.

כל היתרונות של מתנה ממותגת  

בעלי עסקים החוששים מהוצאה הכרוכה בהזמנת מתנות ממותגות לעסק יופתעו לגלות שזו נחשבת  כהוצאה מוכרת ובעל העסק יקבל הטבת מס בגין ההוצאה. כך שניתן לקדם את העסק בהשקעה סבירה שמחזירה את עצמה בסופו של דבר וזה יתרון גדול! 

ישנם יתרונות נוספים רבים למיתוג על מוצרים לפרסום ומתנות :

מרשימות – באמצעות מיתוג ניתן להפוך גם מתנות יחסית פשוטות ולא יקרות, למרשימות ומעוררות התפעלות בקרב הסביבה, וכך ניתן ללא הוצאה כספית כבדה ניתן להשיג תוצאות טובות.

מעוצבות – מתנה ממותגת כאשר מגישים אותה בצורה אסתטית ומעוצבת, תשאיר רושם רב על המקבלים.  

תשומת לב – מתנה ממותגת משדרת מסר של חשיבה רבה והשקעה גם בפרטים הקטנים. 

שיווק באמצעות מיתוג מתנות ניתן להעצים את התהליך השיווקי של המותג ולהוביל קונספט שלם, על מנת לקדם נושא מסוים.

קידום מכירות – באמצעות חלוקה של מתנות עם מיתוג, אפשר גם להרוויח שטח פרסום יעיל שיגיע לתפוצה רחבה של אנשים ללא שום צורך בהוצאה נוספת שהרי המחזיק במתנה מסתובב במקומות ציבוריים ועושה בשבילנו את העבודה! מתנות כאלו הן אמצעי יעיל ביותר לקידום מכירות

  •  

שתפו

תוכן עניינים

יש לך שאלה? רוצה רק לברר משהו? השאר לנו פרטים כאן, ונחזור אליך בהקדם:

תוכן עניינים

יש לך שאלה? רוצה רק לברר משהו? השאר לנו פרטים כאן, ונחזור אליך בהקדם:

דברו אתנו בווצאפ

דברו אתנו בווצאפ

דברו אתנו בווצאפ