שרון
שרון

מנהלת החטיבה

גיל גיפט

מתנות ממותגות מסובך מידי?

מתנות ממותגות זה עולם ומלואו. השוק מציע כיום מגוון מוצרים שניתן לחלק בתור מתנות ממותגות. מה שהופך את משימת הבחירה למאתגרת מאד.

כשרוכשים מתנות חג למשפחה, מאוד קל לבחור נכון ולהעניק את את ה-TOUCH האישי גם במיתוג, וגם במתנה עצמה, מאחר שאתם מכירים את קרובי המשפחה שלכם, אתם תדעו להתאים בעבורם מתנה שלא רק תהיה יפהפייה וייחודית, אלא גם יעילה ופרקטית. אבל מה קורה שצריך להזמין מתנות ממותגות לאירועים או כמזכרות לכנסים? פה העסק לא פשוט כל כך. יש לא מעט שאלות שחשוב לשאול על מנת להתאים את המתנה הנכונה. מי קהל היעד? איך קובעים תקציב? מה לתת? איך להתאים מוצר לאירוע מסוים? איך אורזים ומה עם ההובלה?

אם לא בטוחים בסוג המתנה שכדאי לרכוש, מומלץ בחום לכם לקבל סיוע מקצועי על מנת לענות על כל השאלות ולרכוש מתנה עם ערך מוסף שמצד אחד תועיל למקבל וגם תעשה את האפקט הפרסומי או התדמיתי לטובת העסק.

איך לבחור בצורה חכמה מתנות ממותגות?

הדבר הראשון שיש להגדיר בתחילת התהליך זה מהי מטרת המתנה, איזה אפקט רוצים להשיג? ברגע שיודעים את הנתון החשוב הזה קל יותר לבחור מוצר מתאים ולכתוב עליו סלוגן ממוקד שעושה את העבודה

לוגיסטיקה: חשוב ביותר לפרק לשלבים את כל התהליך ולקבוע זמן לביצוע לכל שלב. יש לקחת בחשבון גם גורמים בלתי צפויים שעלולים לעכב את הביצוע ולתת זמן סביר לביצוע ולכן לא ממש מומלץ להפיק מתנות בשניה האחרונה.

איזה מוצרים לתת?  הכי פשוט לתת אוכל נכון? אבל לא תמיד זה מתאים  מהסיבות הבאות:

  1. המזמין מוצרי מזון צריך לברר היטב כמה דברים לפני ההזמנה כגון: אלרגיות למרכיבים מסוימים ורמת הכשרות. הזמנה לא נכונה עלולה לגרום לעוגמת נפש וחבל
  2. מזון זה מתנה לטווח קצר ביותר המוצר נאכל משאיר טעם טוב בפה וזהו…פחות מתאים למי שרוצה שיזכרו אותו גם בעוד שנים

העטיפה: הרושם של מקבל המתנה לגבי החברה מתחיל להיווצר עוד לפני המפגש עם המתנה עצמה, ולכן חשוב לדאוג גם לאריזה נכונה. אופן אריזת המתנה ועיטופה, אומר רבות לגבי הרצינות וההשקעה של החברה במתנה. עבור אנשים רבים (ובעיקר נשים) היופי והאסתטיקה של המארז או העטיפה חשובה לא פחות מערך המתנה עצמה

למה להסתבך? קחו חברה מקצועית

כמו בכל דבר בחיים תמיד ניתן לעשות את בחירת המתנות ואת ביצוע המשימה לבד ללא עזרה. בדרך כלל שמדובר בהפקה גדולה ומורכבת, הכוללת מרכיבים רבים ולביצועה נדרשת יכולת מקצועית ,נסיון ותיאום בין ספקים שונים, שיטת “עשה זאת בעצמך”, פחות מומלצת. חברה אמינה עם המון ניסיון מקצועי ורצון אמיתי לעזור לכל לקוח ולקוחה, תתן לכם ייעוץ ומידע חשוב לפני רכישת מתנות ממותגות.

ניקח דוגמה פשוטה שלא כולם שמים אליה לב. נושא ההובלה. חברת ההפקה דואגת להכל ולעיתים גם אחראית על הובלת המוצרים עד פתח הבית או המשרד. למה זה כל כך חשוב? הובלה נכונה ובטוחה תמנע עוגמת נפש בדמות מתנה מעוכה ושבורה המגיעה בנוסף, באיחור רב עקב תקלות שונות ומשונות.

מאות ארגונים ועסקים כבר הגיעו למסקנה שאם רוצים מזכרת מנצחת, כזאת שיזכרו לשנים רבות עדיף להשאיר את המלאכה ביד מומחים בתחום. 

שתפו

תוכן עניינים

יש לך שאלה? רוצה רק לברר משהו? השאר לנו פרטים כאן, ונחזור אליך בהקדם:

דברו אתנו בווצאפ

דברו אתנו בווצאפ

דברו אתנו בווצאפ