אילן
אילן

מנהל מקצועי

גיל גיפט

מתנות ממותגות לעובדים ליום הולדת

איך גורמים לעובד להרגיש שהוא חשוב ומשמעותי עבורך? מוצאים את ההזדמנויות הנכונות לפנק אותו ולהראות כמה אתה מעריכים את עבודתו ותרומתו לעסק.

יש לא מעט הזדמנויות לפנק עובדים כגון תמריצים, מתנות הצטיינות, מתנות ותק ועוד, אך ההזדמנות הכי ראויה לפינוק היא כמובן יום הולדת של עובד.

כשמדובר במתנות ממותגות לעובדים שוות באמת, יש המון מתנות שאפשר לתת, אך אנחנו ממליצים להעניק מתנות לעובדים שיהפכו את היום שלהם לשמח במיוחד, כלומר, מתנות וחוויות שהן יוכלו לממש ולנצל כבר בימים הקרובים.

חשוב מאוד לפני שפונים לחברה מקצועית המתמחה במתנות ממותגות, לברר כמה דברים לפני 

איך לבחור מתנה ממותגת לעובדים ליום הולדת?

אז איך בוחרים מתנות יום הולדת לעובדים? איך אפשר להיות בטוחים שהעובדים באמת ישמחו לקבל אותן ולמה מומלץ להציע להם מבחר מתנות וחוויות? 

הדבר הראשון אליו צריך לשים לב כאשר קונים מתנות ממותגות לעובדים, הוא האופי של בעל השמחה. כדאי לדבר קצת עם המשפחה הקרובה, החברים והמכרים, ולברר על העדפותיו של החוגג,  לבדוק אם יש משהו משמעותי שחסר לו והוא היה רוצה לקבל. כמו כן, מומלץ לתאם מראש עם שאר החברים, כדי לא לקנות את אותה המתנה פעמיים.

לאחר שביררנו קצת על אופיו של הבן אדם, נשאל את עצמנו מספר שאלות, כדי לדעת מה אנחנו רוצים לקנות.

קודם כל, אף אחד לא רוצה לתת מתנה חסרת שימוש לחלוטין. לכן מומלץ להעניק מתנה שימושית, או מתנה מפקנת, או גם שימושית וגם מפנקת. כדאי לשאול את עצמנו, האם יהיה שימוש למתנה הזו בעתיד, או שהיא ישר תלך לארון?

מה אני הייתי רוצה לקבל? כאשר אנו קונים מתנת יום הולדת, כדאי שנעצור לרגע, ונשאל את עצמנו, האם אנחנו היינו רוצים לקבל מתנה כזו? איך אנחנו נגיב כאשר נקבל כזו מתנה?

מיהו בעל השמחה בשבילי? מתנות ליום ההולדת יכולות להיות מהרבה סוגים. מתנות אישיות וייחודיות, אשר קולעות בדיוק לטעמו האישי של החוגג, יתאימו לבני המשפחה ולחברים הקרובים. לאנשים הפחות קרובים, ניתן לאתר מתנה כללית, שתמצא חן בעיני כל אחד, וכל אחד יכול לתת אותה.

מה נתתי שנה שעברה? כל אחד היה רוצה להפתיע כל שנה במתנה מקורית וייחודית. נכון, בשביל מתנה מקורית צריך להתאמץ קצת יותר, ולא למחזר רעיונות משנה שעברה, אבל ההוקרה המתקבלת בהחלט שווה את ההשקעה.

כעת, שבחרנו את המתנה המושלמת, כדאי להוסיף גם מגע אישי. המתנות הכי נזכרות אלה המתנות בעלות ה”טאץ’ האישי”, כאלה שישר רואים שהושקעו בהן זמן ומחשבה. בדרך כלל מתנות מושקעות יהיו עדיפות על מתנות יקרות אבל חסרות כל מגע ייחודי

שתפו

תוכן עניינים

יש לך שאלה? רוצה רק לברר משהו? השאר לנו פרטים כאן, ונחזור אליך בהקדם:

דברו אתנו בווצאפ

דברו אתנו בווצאפ

דברו אתנו בווצאפ