אילן
אילן

מנהל מקצועי

מתנות ממותגות לגיוס לקוחות חדשים

שיווק ומיתוג הם לא האתגרים היחידים איתם מתמודדים בעלי עסקים, הם צריכים למצוא דרכים יצירתיות כדי למשוך לקוחות חדשים. אלה הן אסטרטגיות שיווקיות חדשניות תוכלו להשתמש על מנת להבליט ולבדל את העסק שלכם מול שאר העסקים המתחרים

אחת השיטות הטובות ביותר לגיוס לקוחות חדשים הם ללא ספק מתנות ממותגות ומוצרי קד”מ לעסקים.

מוצרי מכירות הם דרך נפלאה להגיע לתודעת הלקוחות שלכם, וזה מסיבה מאוד פשוטה..מי לא אוהב לקבל מתנות?

כל אחד ישמח לקבל לוח שנה, שעון, או מטען נייד לסלולרי..

מתנה תמיד תעורר עניין בקרב ציבור הלקוחות/עובדים אפילו כאשר על המוצר מופיע לוגו החברה,

ברוב המקרים המתנות/מוצרים האלה נשארים המון זמן בבית הלקוח.

דווקא בתקופה זו, בה אנשים רבים מסתגרים בסביבה הביתית והמוגנת, ומשתמשים שימוש נרחב בכלים הביתיים שלהם, חשיבותם של מוצרי הפרסום השונים עולה ועולה.

מתנות ממותגות מה מומלץ?

למי שמתלבט מה ניתן לתת הנה ההמלצות שלנו:

בקבוק שתיה משמר טמפרטורה –  רבים מאיתנו מחפשים במהלך יום העבודה, הקניות והסידורים, שתיה קרה ומרעננת. בדיוק לשם כך, מומלץ לחלק ללקוחות ועובדים בקבוק פלסטיק קשיח במגוון צורות, צבעים ודגמים, עליו מוטבע סמל החברה, עם מעטפת משמרת טמפרטורה, אתו יסתובבו הלקוחות במגוון מקומות וייהנו מיעילותו המוכחת.

פרטי לבוש – מתנה מומלצת נוספת היא, הענקת ז’קט, כפפות וכובע צמר לעובדים או ללקוחות, עליהם מוטבע סמל החברה. פרטי לבוש אלו, חיוניים לקופת החורף והסתיו, והלקוחות או העובדים תמיד ישמחו לעוד פריט לבוש נוסף. בקיץ, ניתן להעניק לעובדים או הלקוחות כובע מגן שמש או משקפי שמש איכותיות.

אוזניות – אחד מהאביזרים הטכנולוגיים בהם נעשה שימוש רב ביותר במהלך השגרה השבועית הוא הטלפון הנייד, ובעקבות כך גדלה במיוחד חשיבותן של האוזניות. לכן, עוד מתנה מומלצת, שיעילותה מוכחת היא הענקת לוח שנה במגוון צורות, גדלים ואיכותיות לעובדי החברה או הלקוחות, עליהן יוטבע סמל החברה.

יומנים ולוחות שנה –  כל אדם בוגר, בעל עבודה מסודרת ולוח זמנים עמוס, ישמח מאוד לקבלת לוח שנה מפואר או יומן שבועי מסודר. אביזרים אלו, הכרחיים עבור תזכורות, ארגון לוחות זמנים וארגון שבוע העבודה, במיוחד לעובדים ולקוחות המתקשים להסתדר עם הטלפון או המחשב הנייד.

מטען נייד – אביזר חיוני נוסף, שישמח את העובדים או הלקוחות ויעשה בו שימוש על ידיהם ללא הפסקה הוא מטען נייד קטן, עליו יוטבע סמל החברה. אנשים רבים נתקעים פעמים רבות במקומות ללא אפשרות הטענה, ויברכו את האפשרות לקבל אביזר כזה. 

מוצרי פרסום וקד”מ נועדו לכל עסק וחברה, קטנים או גדולים. הסוד הגדול והחשוב ביותר הוא לדעת להתאים את המוצר ולתקציב של העסק 

אצלנו, בחברת גיל גיפט מתנות ממותגות תוכלו לקבל את היחס, הייעוץ ולהשיג את המוצר הטוב ביותר עבורכם.




שתפו

תוכן עניינים

יש לך שאלה? רוצה רק לברר משהו? השאר לנו פרטים כאן, ונחזור אליך בהקדם:

דברו אתנו בווצאפ

דברו אתנו בווצאפ

דברו אתנו בווצאפ