שרון
שרון

מנהלת החטיבה

גיל גיפט

מתנות ממותגות כמה נקודות למחשבה

אחד הפרמטרים החשובים ביותר בעת בחירת מתנות ממותגות הוא המחיר ולכן כדאי להחליט מראש בטרם יוצאים לחיפוש מתנה מהו התקציב שרוצים להשקיע בה שכן, קל מאוד למצוא את עצמכם חורגים מהתקציב שקבעתם ולכן כדאי להיעזר באינטרנט ולעשות השוואת מחירים בין החנויות השונות לגבי המתנה שאתם עומדים לרכוש.

לא חייבים לרכוש מתנות ממותגות במחיר מלא אפשר גם לרכוש מתנה במחיר מבצע אך יש לדעת כי כאשר אתם רוכשים מתנה שהיא במבצע ומקבל המתנה ירצה להחליפה, לא תמיד זה יהיה אפשרי וגם אם כן הוא ידע באותו רגע מה העלות האמיתית של המתנה ולכן זוהי אופציה טובה כאשר קונים לאנשים ממש קרובים ולא תהיה עם זה בעיה.

הנה כמה טיפים לנקודות למחשבה מאנשים שמבינים משהו אחד או שניים בתחום מתנות ממותגות

מתנות ממותגות עם פתק החלפה 

הדילמה האם לקחת פתק החלפה קיימת תמיד שכן מצד אחד אתם רוצים לתת למקבל המתנה את האפשרות להחליפה באם אינה מוצאת חן בעיניו אך מצד שני אם הוא מחליף את המתנה הרי בעצם כל הרעיון שאתם בחרתם עבורו מתנה הולך לטמיון והוא יבחר לעצמו משהו אחר לגמרי וזה עניין שיש לשקול היטב.

ישנן מתנות שחייבים לצרף אליהן פתק החלפה שכן, ייתכן ויש למקבל המתנה את המוצר הזה כבר( בעיקר במתנות לחגים) ואתם תרגישו אי נוחות אם בעת מתן המתנה הוא יאמר לכם זאת בנוסף, הרעיון הוא שמקבל המתנה ייהנה ממנה ואם הבחירה שלכם לא הייתה הכי מוצלחת הרי עדיף שהוא יבחר לעצמו משהו אחר שהוא אוהב ולא ישאר עם מתנה חסרת שימוש.

מתנה עם מיתוג – להודיע או להפתיע? 

אפשר להתייעץ עם מי שאתם אמורים לתת לו את המתנה בטרם נתינתה כדי שתדעו באופן מדויק מה הוא אוהב ורוצה אך יש כאלו המעדיפים להפתיע ולהביא מתנה שהם חושבים שתשמח את מקבלה וזה עשוי להיות רעיון מוצלח אך לעתים לא כל כך ולכן באם אתם מפתיעים מישהו במתנה, כדאי שיהיה אפשרי להחליפה.

הפתעה יכולה להיות רעיון מוצלח כאשר יודעים במדויק מהו טעמו האישי של מקבל המתנה אך תמיד כדאי להתייעץ עם אנשים אחרים שמכירים אותו יותר טוב ממכם ולקבל מהם רעיונות נוספים.

לפרטים ומידע נוסף תמיד ניתן להתייעץ עם אנשי מקצוע בתחום, צוות גיל גיפט לשירותכם תמיד  

שתפו

תוכן עניינים

יש לך שאלה? רוצה רק לברר משהו? השאר לנו פרטים כאן, ונחזור אליך בהקדם:

דברו אתנו בווצאפ

דברו אתנו בווצאפ

דברו אתנו בווצאפ