שרון
שרון

מנהלת חטיבה
גיל גיפט

מתנות ממותגות כמה זה עולה?

חברה המתנהלת כראוי, צריכה להכיר את השוק בה היא פועלת ואת המחירים שמציעים המתחרים בתחום.

‏עסק המבקש לתמחר את מוצריו, במחיר בר-תחרות, יבצע ניתוח מחיר השוק של המוצרים המתחרים ‏ולאחר שקבע את המחיר לפי עלות המוצר יבחן אותו אל מול מחיר השוק. במידת הצורך תידרש התאמת ‏המחיר, לרמות המחירים הנהוגות בשוק.‏

יש שפע של חברות להפקת מתנות ממותגות, מוצרי פרסום וקידום מכירות בשוק ולכל אחת תמחור מעט שונה ולכן חשוב לפנות לחברות מומלצות המציעות התאמת המוצרים לתקציב מוגדר מראש.

טווח המחירים תלוי בסוג המוצרים כמובן.

החל ממוצרים יחסית פשוטים כמו עטים, דפי ממו ומחזיקי מפתחות העולים שקלים בודדים ועד למוצרי גאדג’טים חדשניים כמו למשל  זיכרון נייד עליו חורטים או מדפיסים את שם העסק שיכולים להגיע לכמה עשרות שקלים ויותר.

בתחום המתנות לעובדים לחגים ולאירועים המחירים של  המתנות עשוי  להשתנות בהתאם למוצר הנבחר. כך לדוגמה, ניתן להזמין מארזי יין ושוקולד בגדלים שונים בעיצובים מגוונים ומרהיבים או שעונים ומוצרי דפוס מיוחדים ועוד.

איך מתמחרים מתנות ממותגות?

תמחור הוא שילוב בין מדע לאומנות. אין נוסחה אחידה שאפשר להציב בה את הנתונים ולקבל תמחור מוצר מדויק לכל מוצר, מדובר בתהליך הנעשה בהתאמה אישית לכל מוצר

המחיר מביא בחשבון את העלות הכרוכה ב:רכישת המוצר,ההדפסה,ההפקה,האריזה,עלות המשלוח. המחיר של מתנות ממותגות לעובדים או ללקוחות הוא נגזרת ישירה של הפרמטרים הללו.

ניקח לדוגמה רק פרמטר אחד מתוך כולם- את מחירי עלות הדפסת לוגו או סלוגן על מוצרים :

הדפסה על מצתים

0.9-2 ש”ח

הדפסה על חולצות

10-16 ש”ח

הדפסה על יומנים

10-15 ש”ח

הדפסה על לוחות שנה

8-15 ש”ח

הדפסה על כובעים

3-10 ש”ח

הדפסה על עטים

0.6-2 ש”ח

הדפסה על דיסק און קי

20-30 ש”ח

עכבר מחשב

25-50 ש”ח

פד לעכבר מחשב

15-25 ש”ח

להזמין לבד מתנות ממותגות? לא כדאי

על מנת להזמין מוצרי פרסום וקידום מכירות לעסק חשוב לערוך סקר השוואת מחירים ולהזמין זמן רב מראש.

לרוב, תוכלו למצוא מחירון מקיף ומלא באינטרנט וכדאי לקבוע תקציב מראש וכך קל יותר לבחור את המוצרים המתאימים לכם. המחיר משתנה בין המוצרים השונים ויש השפעה לכמות המוזמנת ולאיכות המוצר

 לא מומלץ לעשות את זה לבד ולנסות לחסוך בעלויות. מתנה ממותגת, צריכה לעבור הרבה גלגולים עד שהיא מגיעה אליכם. זה כרוך בפירוק האריזה של המתנה, קבלת לוגו החברה, עבודת גרפיקה, הדפסות, שינוע של המוצרים. 

 

.

שתפו

תוכן עניינים

יש לך שאלה? רוצה רק לברר משהו? השאר לנו פרטים כאן, ונחזור אליך בהקדם:

תוכן עניינים

יש לך שאלה? רוצה רק לברר משהו? השאר לנו פרטים כאן, ונחזור אליך בהקדם:

דברו אתנו בווצאפ

דברו אתנו בווצאפ

דברו אתנו בווצאפ