שרון
שרון

מנהלת כללית

גיל גיפט

מתנות ממותגות והרבה יותר

מתנות ממותגות לעובדים שוות לבית העסק כפליים מההשקעה! הן מגבירות את המורל והמוטיבציה בקרב העובדים, תורמות לגיבוש בתוך הארגון וגם מפיצות את המותג והמסרים שלו לאנשים נוספים ללא כל השקעה נוספת.

שמנו באתר שלנו את המתנות המתוחכמות, החדשניות והמקוריות שניתן להעניק לעובדים במתנה, במסגרת כל אירוע, חג, פריסה, כנס או יום גיבוש מטעם הארגון.

היתרון המשמעותי שהארגון מרוויח בנתינת מתנות ממותגות לעובדים הוא ההפיכה של המתנה למוצר קד”מ פשוט אך מתוחכם, שיחשוף את המותג שלכם לאחרים.

 בתחום מתנות ממותגות – ככל שמדובר במוצר מעניין, ייחודי ומפתיע יותר, כך לא רק שתתקיים חשיפה, אלא גם תיכנסו לזיכרון ולתודעה של אחרים כך שבבוא העת ובמידת הצורך הם יצרו איתכם קשר. 

המתנה אמורה להיות בעלת השפעה ארוכת טווח על המקבלים שלה ולכן תצטרך להכיל תמהיל המורכב מחדשנות, שימושיות ורגש.

ככל שתעקבו אחר הכלל הזה, כך תוכלו למצוא מתנה קולעת ורלוונטיות יותר, גם אם סתם מדובר בצורך אישי מוגבר לתת לעובדים משהו קטן שישפר את הרגשתם ויעניק להם תחושה שמעריכים אותם.

מתנות ממותגות בהתאמה לכל עסק 

ניתן להתאים מתנות ממותגות לכל עסק. רוצים דוגמה? חברת הייטק, למשל, שרוב העובדים בה, מן הסתם, חובבי טכנולוגיה אז הנה כמה מוצרים שמתאימים לחברה זו:

דיסק און קי 32GB 

ניתן כמובן להזמין דיסק און קי בעיצוב יוקרתי ומפואר (עשוי מחומר אל-חלד) ונפח זיכרון של 32GB או אחר. בנוסף, ניתן להוסיף לפריט קופסה תואמת, חוט או מחזיק מפתחות לנשיאה של הדיסק און קי לכל מקום. למיתוג יעיל, ניתן לנצל את כל השטח החלק והרחב שלו ולבחור האם להדפיס על המוצר או לבצע חריטה בלייזר.

כיסוי למצלמת מסך 

מה קורה אם ישנה שיחה בזום שהעובדים מוכרחים להשתתף בה, אבל מעדיפים שלא יראו אותם עסוקים בדברים אחרים? מה קורה אם הילדים הם אלו שצופים במחשב בבית העובד? 

לכל אלו ישנו פתרון בדמות כיסוי למצלמת המסך, שמגיע עם בחירה בין הצבעים: לבן, שחור, כחול, אפור. הכיסוי נדבק אל המסך כך שהוא נותר במקומו באופן קבוע ומתאים למיתוג בחזית, כך שיהפוך לבולט מאוד. 

מצלמת רשת למחשב

אחד המוצרים הפופולריים ביותר בקרב עובדי חברות היי-טק, הוא מצלמת זום , הכוללת מיקרופון מבודד רעשים שמובנה בתוך המצלמה. 

המצלמה מספקת שטח פרסומי רחב משני צדדיה ותוכלו לנצל אותו על מנת להטמיע את שם הלוגו ושם החברה, הסלוגן, פרטי ההתקשרות או אפילו מסר נחמד שמחבר בין המוצר לסיבת הנתינה שלו.

צוות גיל גיפט מתנות ממותגות יודע להתאים לכל אחד מתנה שווה לעובדים

שתפו

תוכן עניינים

יש לך שאלה? רוצה רק לברר משהו? השאר לנו פרטים כאן, ונחזור אליך בהקדם:

דברו אתנו בווצאפ

דברו אתנו בווצאפ

דברו אתנו בווצאפ