אילן
אילן

מנהל מקצועי

גיל גיפט

מתנות ממותגות בהתאמה אישית

אין יותר מתסכל מלקבל מתנה ממותגת מהמעסיק ולהרגיש שאף אחד לא באמת חשב על המקבל שלה בזמן הרכישה. 

לעומת זאת, קבלה של מתנה יצירתית מראה שיש מישהו שחושב כמה צעדים קדימה, על מה יהיו התחושות של מקבל המתנה וינסה להלהיב אותו. מתנות ממותגות לעובדים הן הזדמנות נהדרת גם להגיד תודה, אך גם להשקיע ובעצם להגיד לעובדים שלכם ללא מילים – אנחנו ממש שמחים שאתם העובדים שלנו.

כמה כללים להתאמה אישית של מתנות ממותגות:

👌 בחירת סגנון – בחרו את הכיוון שהכי נראה לכם ולכו איתו, גם במחיר של חיפוש קדחני, עד שתרגישו שהגעתם אל המתנה הנכונה.

👌 אריזה שקשורה למתנה –  אריזה טובה חשוב שתהיה מעוצבת יפה, אלגנטית וארוזה בצורה נוחה לפתיחה ,מומלץ להתאים את סוג האריזה למתנה כמו למשל -אריזת צלופן לדברי מזון, קרטון קשיח לכלי זכוכית וכדומה

👌 התאמה לחג או לארוע – מארז עם חרוסת ויין הוא מושלם בתור מתנות לפסח לעובדים ופד לעכבר הוא מושלם לקבלת עובד חדש למשרד, הכי חשוב לקשר בין מוצר לסוג הארוע או לרוח החג. 

חברת הפקת מתנות ממותגות למה זה מומלץ?

חברת הפקות מקצועית יודעת לצעוד יד ביד עם הלקוח ולהשיג תוצאה מרשימה תוך חיסכון רב במשאבים,מזומנים וטרחה.

כמו בכל דבר בחיים תמיד ניתן לעשות את בחירת המתנות ואת ביצוע המשימה לבד ללא עזרה. בדרך כלל שמדובר בהפקה גדולה ומורכבת, הכוללת מרכיבים רבים ולביצועה נדרשת יכולת מקצועית ,ניסיון ותיאום בין ספקים שונים, שיטת “עשה זאת בעצמך”, פחות מומלצת.

מאות ארגונים ועסקים כבר הגיעו למסקנה שאם רוצים מתנה מנצחת, כזאת שיזכרו לשנים רבות עדיף להשאיר את המלאכה ביד מומחים בתחום. 

אין תחליף למקצועיות ושירות של חברה אמינה ויצירתית במיוחד. לצוות גיל גיפט מתנות ממותגות, ניסיון עשיר בהתאמה נכונה של מזכרות ומתנות לכל פעילות, קמפיין ולכל מטרה וקהל. הצוות שלנו דואג לכל התהליך החל משלב התכנון ועד למכתבי תודה הרבים המציפים את הלקוח.

שתפו

תוכן עניינים

יש לך שאלה? רוצה רק לברר משהו? השאר לנו פרטים כאן, ונחזור אליך בהקדם:

דברו אתנו בווצאפ

דברו אתנו בווצאפ

דברו אתנו בווצאפ