יהודית
יהודית

מנהלת לקוחות

גיל גיפט

מתנות לשבועות לעובדים למי זה מתאים?

חג שבועות נחשב לאחד החגים האהובים ביותר על הישראלים, ולא בכדי. ביחס לחגים אחרים מדובר בחג קליל יותר אשר מאגד את בני המשפחה והחברים, והוא כבר מזמן איננו שייך רק לקיבוצים. כמעסיקים אתם בוודאי יודעים כי חלק בלתי נפרד מהגברת הנאמנות של העובדים והוקרת תודה על פועלם נעשה באמצעות מתנות ובמעמד של הרמת כוסית חגיגית רגע לפני החג. 

כל חג מסמל משפחתיות, אחווה, קרבה וחיבה. כאשר במקום העבודה מחולקות לעובדים מתנות אישיות שהושקעה מחשבה בבחירה שלהן – אין ספק שהם גם ישמחו לקבל את המתנות וגם יהפכו לנאמנים הרבה יותר לחברה. איך בוחרים מתנה לשבועות לעובדים שתהיה מרשימה אך גם פרקטית? שאלה טובה!

מתנה לשבועות לעובדים איך מתאימים?

יש הבדל משמעותי בין הרצון של העובד לבין מה שהוא צריך בפועל. לא מעט פעמיים מעסיקים מחליטים להעניק מתנות חסרות תועלת אשר לא מעניקות שום דבר לעובד, מלבד רושם.

על מנת שתוכלו לדייק את המתנה שלכם מומלץ לערוך סקר קצר ולהציג בפני העובדים מספר אופציות של מתנות. בכך, תוכלו להבין מהם הצרכים הנדרשים של העובדים ובכך לבצע תיאום ציפיות רגע לפני הרכישה.

חלק חשוב מתהליך הרכישה מבוסס על יצירת קשר עם חברה מקצועית אשר מתמחה בתחום של מיתוג מתנות. באמצעות מיתוג אישי תוכלו להעניק לעובדים מתנה בלתי נשכחת, בעלות כספית נוחה – וזאת בתנאי כי אתם רוכשים מתנות בצורה מרוכזת.

מסקר אשר נערך לאחרונה עולה כי המתנות המבוקשות והפרקטיות ביותר בעבור העובדים הם: סירים, מחבתות, כלי הגשה ויין.

 חשוב לזכור, פריטים או מתנות לעובדים חייבים להיות קשורים לחג השבועות ולסמלים שמייצגים אותו:

🎉מוצרי מזון המבוססים על ייצור מקומי ועל בריאות.

🎉מוצרי חלב שמהווים את אחד מסמלי החג המרכזיים והחשובים ביותר.

🎉מוצרי פרסום עם לוגו שאינם קשורים ישירות לשבועות אבל ארוזים באריזות מהודרות המקושרות לחג – צבעים של מוצרי חלב 

🎉מוצרי פרסום וקד”מ – שגם אם לא יהיו מקושרים באופן ישיר לשבועות – יישארו בידי העובד או האורח וייעשה בהם שימוש על בסיס שגרתי או יומיומי (פריטי ציוד משרדי או חפצים לשימוש ביתי).

מעסיקים רבים חושבים כי מתנות לשבועות לעובדים הן מתנות יקרות למדי, אולם גם בתקציב נמוך ניתן בהחלט לרכוש מתנה מרשימה ואיכותית כמו לדוגמא סט מעוצב לשתייה קלה.

וטיפ לסיום: מומלץ לחשוב טוב על התקציב אותו תרצו להקדיש לטובת הרכישה. באמצעות רכישה מרוכזת ופניה לחברה מקצועית בתחום מתנות ממותגות ניתן להוזיל את העלות בעשרות אחוזים, ולכן עדיף לבצע את הרכישה במקום אחד ולא דרך מספר ספקים.

שתפו

תוכן עניינים

יש לך שאלה? רוצה רק לברר משהו? השאר לנו פרטים כאן, ונחזור אליך בהקדם:

תוכן עניינים

יש לך שאלה? רוצה רק לברר משהו? השאר לנו פרטים כאן, ונחזור אליך בהקדם:

דברו אתנו בווצאפ

דברו אתנו בווצאפ

דברו אתנו בווצאפ