אילן
אילן

מנהל מקצועי

מתנות לפורים לעובדים - כל מה שרצית לדעת

חג פורים מאופיין בשמחה רבה וצבעוניות רבה. העובדים עסוקים בהכנות של תחפושות הילדים ולא בכדי מגיעים מאוחר יותר אל מקום העבודה. 

ישנם לא מעט ארגונים וחברות שגם נוהגים לתת מתנות לאורחים שמגיעים למשרד ביום הזה, על מנת לשמח אותם ולהשרות מעט מהאווירה הפורימית ההיתולית השוררת גם ברחובות ובעצם בכל המדינה.

פורים הוא ללא ספק החג המשמח ביותר, ולכן גם מתנות לפורים לעובדים הן בהחלט המתנות המשמחות ביותר. הססגוניות, הצבעים, הצחוק ושמחת הילדים מכניסים לנו ללב לא מעט אור, גם המתנות תמיד יהיו מרעישות ומרגשות וממלאות את הלב בשמחה רבה כיאה לרוח החג. 

כמו בכל חג אחר חשוב לקנות מתנות לילדים ולמשפחה אך גם לצוות העובדים שלנו על מנת לשמח את ליבו

העובדים ישמחו מאד שחשבו עליהם במועד שבדרך כלל אין הם מקבלים מתנה. מקום העבודה הופך לשותף בשמחה של החג הנחמד והשמח.

מתחזק עוד יותר הקשר בין העובדים לבין מקום העבודה, בעיקר כשבכל מקרה האווירה במסדרונות צוהלת וחביבה.

מנהל שישקיע את המחשבה והתקציב ברכישת מתנות לעובדים או ללקוחות שלו יהיה זה שיציב רף חדש בתחום. 

בנוסף הוא יהפוך לייחודי בעצמו על קו המחשבה ועל המקוריות שבהזמנת המתנות בחג שבדרך כלל שמור להנאתם של ילדים בלבד.

מתנות לפורים לעובדים וללקוחות מה נותנים?

בין שלל מתנות לפורים אפשר למנות את משלוחי המנות המקוריים והיצירתיים, אלה שארוזים היטב במארזי פח מהודרים או בסלסלות יוקרתיות עם מעדנים מפנקים במיוחד, אבל יש כאלה שתמיד מחפשים להפתיע ולרגש יותר אז אספנו עבורם כמה רעיונות מקוריים למתנות לפורים לעובדים וללקוחות:

גלידה בחורף? – כן! חג החורפי הזה כבר קורץ לכיוון הקיץ, אז אם רוצים לצאת מחוץ לקופסה ניתן לתת משלוח מנות מתוק ושמח של… גלידה! משלוח מנות שכולל מעין ערכה של גלידה יהיה ממש בול. גביעים מוופל איכותי, סוכריות, עוגיות או סירופים – אתם יכולים להרכיב לבד מארז גלידה שכזה ולזכות בהערכה ואהבה של כל מי שיזכה לקבל אותו.

דגני בוקר מאירים במיוחד: מארז הכולל מנורה שניתן לאכסן בה ולהכניס בתוכה מספר דגני בוקר – כריות, קינמונים, טבעות בדבש וקורנפלקס, לצד בקבוק שוקו או חלב עם מספר כפיות יוקרתיות העטופות בסרט מתנות.

שמח במטבח? – משלוח מנות לחובבי הבישול מארז המכיל: קערת נירוסטה עם מספר כפות עץ קשורות בסרט ולצידם חוברת לכתיבת מתכונים או ספר בישול איכותי 

מחפשים רעיונות מקוריים ומיוחדים למשלוחי מנות לעובדים? צוות גיל גיפט מתנות ממותגות יעזרו לכם לצאת מהקופסה ולהגיע לפורים מוכנים יותר בצורה מקורית ומפתיעה.

שתפו

תוכן עניינים

יש לך שאלה? רוצה רק לברר משהו? השאר לנו פרטים כאן, ונחזור אליך בהקדם:

דברו אתנו בווצאפ

דברו אתנו בווצאפ

דברו אתנו בווצאפ