שרון
שרון

מנהלת החטיבה

גיל גיפט

מתנות לעובדים עכשיו זה הזמן

זה ידוע שעובדים מעורבים שמרגישים מוערכים, יכולים להפוך את המשרד למקום נהדר לבלות בו מדי יום. ציון אבני דרך בחיי המשרד כגון: קבלת פנים לעובדים חדשים, ימי נישואין לעובדים על ידי נתינת מתנות לעובדים וחלוקת מוצרי לקידום מכירות יכולים להעניק לכל עובד את ההרגשה שהוא עובד במקום שמעריכים אותו באמת.

בנוסף, מתנות יוצרות תמריצים לעובדים הפונים ללקוחות ביום יום כמו אנשי מכירות, שיווק ותמיכה בכוחן להגביר את התפוקה ואת שביעות הרצון בעבודה, ולהפוך את השגרה האפורה היומיומית והשוחקת של כולם לקצת יותר טובה ונעימה. בסך הכל, מתנות יכולות לגרום לעובדים להרגיש דברים שאין להם תחליף בדמות שבחים מילוליים.

בחירת מתנות עסקיות לעובדים נראית כמו תהליך מהיר וקל  ולא תמיד זה כך. אם אתה רוצה לבלוט מעל  כולם לחדש לרגש ולהפתיע  עם מתנות יצירתיות ומקוריות שיציגו את הערכתך למאמציהם באופן מלא, מעט תכנון ומחשבה מוקדמת יכולים להפוך את תהליך המתנה למוצלח באמת.

מתנות לעובדים – כמה המלצות חשובות 

כדי להשפיע בצורה הטובה ביותר על בחירת מתנות לעובדים, אנו ממליצים להשתמש בשיטות עבודה מסודרות. שיפורי תהליכים אלה יכולים להקל על הגוף שיזם את חלוקת המתנות קרי, אנשי משאבי אנוש או צוות מנהלה, ובכך ליצור חוויה בלתי נשכחת עבור מי שמקבל

מתנות לעובדים זו הוצאה לכל דבר וחשוב שתהיה מתוכננת בדיוק כמו כל יוזמה אחרת הקשורה במתנות, כגון שליחת מתנות לקידום לקוחות או מתנות הערכה ללקוח. 

מומלץ להגדיר לחברה המפיקה פרמטרים לאופן שבו יקבלו המקבלים את המתנות שלהם למשל, מתנה המונחת על שולחן העבודה עשויה עדיין לכלול דרישות אריזה, בעוד ששליחה לעובדים מרוחקים יצטרכו לשלם דמי משלוח  ויש לקחת את זה בחשבון בתכנון ובתקציב.

יש לזכור תמיד ליצור חיבור מיוחד על ידי שליחת מתנה אישית, ולהתאים אותה בהתאם לאינטרסים המקצועיים, התחביבים והגורמים למקבלי המתנה. 

 ברור שאפשר לחפש מתנות בהרבה מקומות ואצל לא מעט ספקים , אבל בסופו של דבר – אתם רוצים שרק מקצוענים יהיו אחראים על המתנה שתקנו לכן מומלץ מאוד להתייעץ עם מומחים בתחום.

שתפו

תוכן עניינים

יש לך שאלה? רוצה רק לברר משהו? השאר לנו פרטים כאן, ונחזור אליך בהקדם:

דברו אתנו בווצאפ

דברו אתנו בווצאפ

דברו אתנו בווצאפ