שרון
שרון

מנהלת החטיבה

גיל גיפט

מתנות לעובדים מה נותנים ב-2021?

רבים שואלים מדוע להשקיע כל כך הרבה זמן בהפקת מתנות לעובדים? את כל ההסברים תוכלו למצוא במאמרים אחרים באתר זה. הפעם נדבר למעסיקים שמבינים שהשקעה בעובדים על ידי נתינת מתנות לעובדים שווה כל מאמץ ומוכנים להשקיע זמן כסף ולהעניק מתנות לא רק בחגים כמו שכולם עושים אלא גם באירועים משמעותיים בחיים של העובדים והלקוחות כגון: ימי הולדת, לידה, בר\בת מצווה ועוד

בעידן שלנו האהבות והתחביבים וגם תחומי העניין, השאיפות והחלומות, של אנשים מגוונים יותר מבעבר. על מנת להשיג מתנות מקוריות לעובדים לא מספיק לדעת רק מה מתאים להם אלא גם איך לגוון ולא לחזור על אותה מתנה פעמיים ויותר גרוע להביא דבר מיושן, משעמם ולא שימושי דבר שיגרום למקבל המתנה להבין שנותנים לו מתנה רק לצאת ידי חובה ותו לא.

מתנות לעובדים איך להפתיע ?

כולם שואלים איך למצוא מתנות לעובדים מיוחדות? איך מעבירים את המסר ששמישהו משקיע זמן ומאמץ כדי להשיג עבורם משהו מקורי ומפתיע? הנה כמה כללים שיעזרו לכם לבחור מתנה בעלת השפעה עמוקה וארוכת טווח על האדם שמקבל אותה. 

חדשנות – יש כיום לא מעט מוצרים טכנולוגיים המראים על חדשנות ויצירתיות. מוצרים אילו שימושיים ביותר בבית ובמשרד. הם מתאימים מאוד לעובדים צעירים המשתמשים בהם ויודעים איך להפעילם (אבל גם מבוגרים יותר ימצאו בהם תועלת והם יחסית פשוטים להפעלה) ניתן לתת למשל:  רמקול ננו אלחוטי מסוג PIZZI, מנורת שולחן למשרד עם תאורת לד וחיבור USB ,מאוורר צוואר כפול – 2 מאווררים קטנים, שניתן להניח על הצוואר לטיולים מעולה למתנה לקיץ.

שילוב ייחודי – ניתן ליצור אפקט הפתעה ולתת 2 מוצרים מוכרים אבל ליצור שילוב של שניהם שיפתיע. לדוגמה: כוס שתייה שבתוכה שמים אוזניות או עציץ למשרד מלא ממתקים וכדומה

מרגש – לאירועים אישיים חשוב להתאים משהו שמנגן על הרגש. משהו שמזכיר את המשפחה האהובים שלהם או אירוע מרגש שקרה להם בחיים. ניתן לתת משהן שקשור לתמונות או יומן מעוצב או מוצר על לבבות ותמונה מרגשת וכדומה העיקר לרגש!

כללים אילו הם רק חומר למחשבה ברור שעל מנת לתת מתנה מיוחדת באמת צריך להתייעץ עם מומחים בתחום מתנות עם מיתוג המכירים את המגוון העצום ויכולים לייעץ. בהצלחה!

שתפו

תוכן עניינים

יש לך שאלה? רוצה רק לברר משהו? השאר לנו פרטים כאן, ונחזור אליך בהקדם:

דברו אתנו בווצאפ

דברו אתנו בווצאפ

דברו אתנו בווצאפ