מתנות לעובדים לראש השנה גיל גיפט
שרון, גיל גיפט

שרון, גיל גיפט

מתנות לעובדים לראש השנה - לא מה שחשבת!

זה חוזר על עצמו בכל שנה, טקס הרמת הכוסית לכבוד השנה החדשה אבל שיא האירוע הוא טקס חלוקת מתנות לעובדים לראש השנה. כולם מצפים במתח ושואלים את עצמם: "מה אקבל מהמעביד לראש השנה?" האם יהיה משהו שונה משנה שעברה?

חשוב למעסיק לזכור שהענקת מתנה לראש השנה, זו לא רק מחווה יפה המראה על תשומת לב, היא בעיקר הזדמנות מעולה להראות לעובדים שהעובדים חשובים ויקרים להם. זהו רגע שאפשר לנצל  על מנת להודות להם מעומק הלב. 

לא צריך לחשוב רק על דברי מזון ומשקאות! עובדים ישמחו לקבל מתנה בעלת ערך שתעזור להם בבישול ואפייה לחג. 

אז בהחלט ניתן לחשוב בכיוון של: 

 ועוד מתנות שישמשו את העובדים או הלקוחות שלכם בחג עצמו.

 

איך ניתן לגוון מתנות לראש השנה לעובדים ?

ישנם 2 סוגי חברות: חברה שעובדיה קבועים לאורך שנים וחברה צעירה ודינמית שהעובדים מתחלפים בה ללא הרף. כמו כן יש חברות שמעסיקים אנשים מאותו מגזר ובערך באותו גיל ויש חברות מאוד הטרוגניות.

כיום יש המון חברות המעסיקות עובדים צעירים (ממוצע 23 שנים) הגילאים הללו נוטים יותר לשימוש במוצרי טכנולוגיה ואינטרנט. ישמח אותם לקבל כמו, פד מגניב לעכבר, אוזניות בלוטוס, אביזרים לסלולר וכו' . 

אם מדובר על חברה עם אנשים מבוגרים (ממוצע 50 שנה)  שרא דבר או שניים בחיים עדיף ללכת יותר בכיוון של מארז יינות איכותיים ויוקרתיים , או ערכת סכו"ם איכותי ביותר באריזה נאה.

מתנה ממותגת לראש השנה כולם זוכרים אותך

בחרתם מתנה מוצלחת? למה לא לנצל את המתנה לקידום מכירות ופרסום המותג? זה לא מספיק להוסיף כרטיס ברכה ממותג עם ברכה אישית , כרטיס זה יזרק במהירות ולא יפרסם את החברה שלכם. מומלץ להדפיס את לוגו החברה על המתנות המיועדות לקולגות,עובדים, או ליזמים עסקיים. מתנות עם לוגו זה פתרון שיווקי יעיל ביותר. חשוב מאוד להקפיד על איכות ההדפסה . מתנה ממותגת ברמה גבוהה תשמור על תדמית העסק ותאיר אותו באור חיובי. העובדים שלך מאושרים ודרך אגב גם מפרסמים אותך בכל מקום, לעסק שלך באמת תהיה שנה טובה (עם הכנסה נאה)

שתפו

תוכן עניינים

יש לך שאלה? רוצה רק לברר משהו? השאר לנו פרטים כאן, ונחזור אליך בהקדם:

תוכן עניינים

יש לך שאלה? רוצה רק לברר משהו? השאר לנו פרטים כאן, ונחזור אליך בהקדם:

דברו אתנו בווצאפ

דברו אתנו בווצאפ

דברו אתנו בווצאפ