יהודית
יהודית

מנהלת לקוחות

גיל גיפט

מתנות לעובדים לפורים 2021

ללא ספק פורים של שנה שעברה היה שונה בתכלית מחג הפורים המתקרב אלינו בצעדי ענק! משבר הקורונה שינה את כללי המשחק והדבר משפיע כמובן על תחום המתנות הממותגות

מתנות לעובדים לפורים תמיד היו סיבה למסיבה למעסיקים ולעובדים כאחד. כל חגי ישראל הם שמחים ומלאים בערכים ומנהגים אבל פורים הוא חג מלא שמחה צבעים טעמים. במקומות עבודה רבים נהוג לערוך נשף הכולל תחרות תחפושות וכמובן חלוקת משלוחי מנות. דווקא פה, יכולים המעסיקים להפתיע את הלקוחות או העובדים ולתת משהו מקורי ביותר ברוח החג, עם מסר מצחיק מודבק על המארז המתוק או על מתנה מיוחדת ומפתיעה, ניתן כמובן להתאים את המוצרים, לשותפים ללקוחות  או  לקרובים וחברים. 

גולת הכותרת בחג הזה באופן  ספציפי הוא נתינת מתנות עם ערך מוסף בדמות משלוחי מנות שהם מנהג עתיק ואהוב במיוחד על כל הישראלים. משלוחי מנות מקוריים ויצירתיים מומלץ לתת בתוך קופסאות פח מעוטרות עם מראה יוקרתי. במקום שקיות ההפתעה המוכרות עם השוקולד המסחרי או סלסלות הקש המסורתיות עם הממתקים הפשוטים, יש מגוון מתנות לפורים שיפתיעו אתכם באמת. כמובן שעבור עסקים ההמלצה היא למתג את המתנות ולהדפיס עליהם את לוגו החברה יחד עם ברכה אישית.

מתנות לפורים לעובדים  – מתנה או משלוח מנות?

משלוחי מנות , לפי המסורת, חייבים להכיל מוצרי מזון, ולכן רוב המעסיקים בוחרים לשלב מוצרי מזון. יש כאלה שרוצים ממש לפנק את העובדים ומשקיעים במשלוח שמראה על  תשומת לב, במטרה לשמח את מקבלי המתנה ולהמתיק להם את היום הכיפי הזה. 

אז מה ניתן לתת? הנה כמה רעיונות:

🎉קופסת פח מהודרת עם שמן זית, מקלות קינמון, ממרחים מתוקים ואוזני המן

🎉סטנד שולחני לכלי כתיבה עם הפתעה לא שגרתית: עוגיות ופינוקים מתוקים במקום כלי כתיבה

🎉מארזי פח מעוצבים המכילים מיני מתיקה וחליטת פירות 

🎉מארז עשוי קרטון עם פרלינים משוקולד משובח, ותיונים בשלל טעמים  (עדיין קריר ונחמד לשתות תה)

זוהי ההזדמנות שלכם לתת מתנות לפורים לעובדים לרגש ולהצחיק אותם ולעשות להם חג שמח במיוחד😊

בעזרת צוות “גיל גיפט” תוכלו לבחור מתנה מושלמת שתתאים בדיוק לכם.

שתפו

תוכן עניינים

יש לך שאלה? רוצה רק לברר משהו? השאר לנו פרטים כאן, ונחזור אליך בהקדם:

דברו אתנו בווצאפ

דברו אתנו בווצאפ

דברו אתנו בווצאפ