יהודית
יהודית

מנהלת לקוחות

גיל גיפט

מתנות לעובדים זה שווה זהב

ניתן היום למצוא בשוק לא מעט רעיונות לנתינת מתנות לעובדים, היות וכל חברה מעוניינת לבחור את המתנות המתאימות ביותר לאופי ולערכים שלה. לכן החוכמה היא למצוא מתנות איכותיות ומשמחות, אשר נמכרות במחיר סביר. האם יש נוסחה מנצחת להתאמת מתנות לעובדים? התשובה פשוטה – כן!

זה כל הקסם בפניה לחברת הפקת מתנה ממותגת היתרון הנעוץ בהפקה דרך חברה מקצועית  הוא היכולת להתאים את המיתוג באופן אישי לכל צורך או אירוע. 

מתנות לעובדים מתאימות במקרים רבים כגון: מזכרות לאירועים, מוצרי קד”מ לכנסים מקצועיים או ירידים, מתנות ממותגות לעובדים לפני החגים, מזכרות לאירועים, בכנסים מקצועיים או ירידים. ללא ספק, מתנות לעובדים הן המענה הכי טוב והכי משתלם לכל המעסיקים המעוניינים לתת במתנה דבר, המעיד על השקעה וחשיבה, בצורה מכובדת ורבת רושם. 

מתנות עם מיתוג, מתאימות לציבורים שונים ולמטרות שונות: הן למטרות עסקיות הן לאנשים פרטיים

מתנות ממותגות מה זה עושה לעובדים?

אמנם רכיב השכר הוא חשוב לעובדים אך הוא בהחלט לא הכל בשבילם. ישנם מרכיבים נוספים כגון: אתגר, עניין, הערכה ופרגון ומתנות הן דרך נפלאה להביע את זה 

 

 ניקח לדוגמה את נושא המתנות לקראת החגים. מסקרים שנעשו לאחרונה עולה כי 51% מהמעסיקים העניקו השנה מתנות לקראת החגים, בעלי עסקים חכמים נערכו מבעוד מועד וחשבו על הפרט הקטן, אך חשוב זה, והזמינו מתנה ממותגת, ארוזה בטוב טעם עם מסר הקשור לחג ולערכיו. 

אנשי כוח האדם בחברות השונות נשאלו על האפקט שגרמו המתנות והשפעתם על תפוקת העבודה של העובדים.

 88% מהם סיפרו, שהעובדים התרגשו מאוד מהמחווה. למרות שאין למעסיקים שום חובה להעניק לעובדים שי לחג בכל זאת החליטו להשקיע. מבחינתם זה מראה שהמעסיק חושב עליהם זוכר אותם ובחר לפנק אותם במוצרים שימושיים לקראת החג. 

העובדים סיפרו שהמתנות יצרו שיח חיובי ביותר בין העובדים, בשעת ההפסקות, על מקום עבודתם ועל המעסיק וזה השפיע לטובה על התפוקה ואיכות העבודה כי עובד מאושר יהיה מוכן להקריב יותר. ההשקעה נשאה פרי העובדים חזרו כל שבוע לעבודה לעבודה עם חיוך וחשק לעבוד גם בשעות לא שגרתיות.

לעובדים זה חשוב ולמעסיקים זה משתלם כולם יוצאים נשכרים. זה הסוד של מתנות לעובדים. 

שתפו

תוכן עניינים

יש לך שאלה? רוצה רק לברר משהו? השאר לנו פרטים כאן, ונחזור אליך בהקדם:

דברו אתנו בווצאפ

דברו אתנו בווצאפ

דברו אתנו בווצאפ