כשחושבים על זה,כל שנה שנגמרת היא סיבה טובה להענקת מתנות לעובדים שעבדו כל כך קשה לאורך כל השנה. מקובל מאוד כיום ברוב החברות לתת מארזי שי לעובדים לחגים.
מארז לחגים-מתנות לעובדים-גיל גיפט
שרון, גיל גיפט

שרון, גיל גיפט

מתנות לעובדים איך לבחור מארזי שי לחגים?

כשחושבים על זה,כל שנה שנגמרת היא סיבה טובה להענקת מתנות לעובדים שעבדו כל כך קשה לאורך כל השנה. מקובל מאוד כיום ברוב החברות לתת מארזי שי לעובדים לחגים. רבים מתלבטים בבחירת המתנות  וחשוב להם שהן אכן יהיו מתאימות. בשוק מוצעות מגוון סוגים של חבילות שי המתאימות לחגים. בדרך כלל הן יכללו: יין יוקרתי ומשובח,מיני מתיקה ושוקולדים. ברור שניתן להוסיף מוצרים נוספים ורצוי להיות מקוריים בבחירת המוצרים ובכך להימנע מלתת בכל שנה את אותו השי לחג. העובדים זוכרים היטב מה קיבלו וזה יתן להם תחושה של חוסר השקעה ומחשבה מצד המעביד. 

איך בוחרים מארזי שי לעובדים לחג?

 קודם כל חשוב לזכור שמתנה יצירתית ומקורית תמיד מעלה חיוך על הפנים ואמירות בסגנון "איך לא קיבלתי את זה קודם?".שנית צריך להתחשב באנשים שיש להם הרגלי אכילה שונים או מודעות והקפדה על בריאות. יש אפשרות לשים במארז מוצרים דלי סוכר \ ללא סוכר שיתאימו למי שסובל מסוכרת או מעוניין להימנע ממתוקים. מדבר נוסף מומלץ לבחור מארז שמתאים לרוח החג והערכים שהוא מייצג. לדוגמה: מארז שמכיל בקבוק יין, צנצנת של חרוסת ,צנצנת ריבה, ובקבוק שמן זית, יכול להתאים בצורה מושלמת לחג הפסח.

עוד דבר שכדאי מאוד לשים לב אליו הוא שהמארז צריך להיות שימושי לא רק בחג ולכן לפעמים מוותרים על מוצרי מזון ובוחרים במוצרי טיפוח. לדוגמה: סט של קרמים, סט של סבונים ריחניים וכו'. חבילת שי אמורה להיות אישית ומומלץ להשקיע ולצרף לה מכתב עם כמה מילים אישיות. גם פרחים הם חלק בלתי נפרד מהחג וכדאי להשקיע גם בצירוף של זר פרחים. 

יש נוהגים להקדים בשבוע את נתינת המתנות, אך מומלץ להעניק חבילות שי לחג בסמוך לערב החג כך שהוא יקבל נופך חגיגי יותר וישמח את העובדים.

איך אורזים מארזי שי לחג? 

 לא כדאי לקנות מוצרים ולארוז לבד. עדיף שסידור המארזים יתבצע על ידי בעל מקצוע כך שהוא יראה חגיגי ומקושט היטב, עדיף לשלב סרטים צבעוניים על נייר הצלופן זה ישדרג את האריזה ויהפוך את חבילת השי למהודרת וחגיגית יותר .כיום רבים עושים שימוש באריזות חכמות שהם חפצים לכשלעצמם ויכולים לשמש את מקבל השי גם לאחר שהתרוקן לחלוטין. הנקודה הכי חשובה היא כמובן מיתוג המארז באופן יצירתי ומושך. פה גם ישנה הזדמנות לשיווק ופרסום העסק על ידי הדפסת לוגו החברה על המארז ובכל פעם שיתבצע שימוש בקופסה הלוגו של החברה יופיע מול העיניים להמון שנים!

יש עוד המון רעיונות וטיפים לבחירת מארז לעובדים לחגים הצוות המקצועי של גיל גיפט תמיד לשירותכם!

שתפו

תוכן עניינים

יש לך שאלה? רוצה רק לברר משהו? השאר לנו פרטים כאן, ונחזור אליך בהקדם:

תוכן עניינים

יש לך שאלה? רוצה רק לברר משהו? השאר לנו פרטים כאן, ונחזור אליך בהקדם:

דברו אתנו בווצאפ

דברו אתנו בווצאפ

דברו אתנו בווצאפ