דניאל
דניאל

מנהל לקוחות

גיל גיפט

מתנות למשרד סגור? נו באמת!

זאת כבר עובדה מוגמרת: הקורונה הביאה לעלייה בכמות המתנות שארגונים ועסקים גדולים נותנים לעובדים שלהם. 

הדיונים סביב המעבר של עובדים לעבודה מהבית או חלקית מהמשרד, עוסקים בדרך כלל בפרודוקטיביות שלהם – האם צוותים מסוגלים לעבוד ביחד, לסנכרן ביניהם משימות ולשמור על ההפריה ההדדית גם מרחוק. 

קושי נוסף הוא לשמור על האווירה הטובה. במשרד זה יותר קל – אפשר לאכול ביחד, לחגוג ימי הולדת, לציין הישגים בהרמות כוסית או כל דבר אחר שיגרום לעובדים להרגיש שהם מחוברים למעסיק ולמקום העבודה.

בימי הקורונה, מדובר באתגר לא קטן ולכן מעסיקים רבים הגבירו את ההזמנות למתנות למשרד בפרט ומתנות ממותגות בכלל 

גם בבית אנשים ממשיכים לעבוד ויוצרים לעצמם משרד פרטי קטן בבית והדרך הכי טובה  לתת להם להרגיש בעבודה אפילו שהם בבית זה לתת להם מתנות שיזכירו להם שהם שכירים והעבודה מחכה להם בסוף המשבר.

מתנות למשרד גם ללקוחות  

לא כולם יודעים להגדיר בדיוק מה זה מה זה בדיוק מתנות למשרד? ובכן, זה יכול להיות הרבה דברים, כמו למשל איזה גאדג’ט שימושי למחשב, או מתקן שבו ניתן להכניס תמונות משפחתיות וכד’. 

הנה כמה רעיונות למתנות למשרד שיכולות להיות בקלות כלי פרסומי אדיר:

לוחות שנה ממותגים

מדוע בעלי עסקים רבים בוחרים להעניק לוח שנה במתנה? פשוט מאחר ולא ניתן לטעות איתו! מדובר על אחת המתנות השימושיות ביותר, כאשר כל לקוח, בכל גיל ובכל מקום עושה בו שימוש. 

למרות המעבר אל המכשירים החכמים וסימון הפגישות והאירועים החשובים בתוך לוח שנה דיגיטלי, עדיין בכל בית ניתן לראות את לוח השנה תלוי בפינה מרכזית.

 לוח השנה שימושי, וזו גם הסיבה שהוא נבחר כמתנה המנצחת עבור עסקים שונים בכל שנה מחדש: סוכני ביטוח, ספקים מתחום המזון, הטקסטיל והחשמל, מוסדות חינוך וכן הלאה.

מחברות ממותגות

 רבים מהלקוחות המחפשים מוצר פרסומי שיעניק להם חשיפה גדולה ככל האפשר, ובו בעת גם יהיו שימושיים מאוד עבור הלקוח, יבחרו במחברות ממותגות.

מחברות ממותגות הן כלי שיווקי נהדר מכמה סיבות: שטח ההדפסה והמיתוג הוא גדול מאוד. גודלה של מחברת הוא איי חמש (15/21) וזה בהחלט גודל שלא קל לפספס כשזה מונח על שולחן וממתין לשימוש.

אפשרויות המיתוג הן בלתי מוגבלות. את עמודי הפנים ניתן להדפיס בשחור לבן או בצבע מלא בהתאם לתקציב כמובן, את הכריכה כמובן שניתן למתג בצבע מלא או בצבע אחד.

עטים ממותגים 

עטים ממותגים אלו עטים אשר מודפס עליהם שם העסק שלכם והלוגו והם בעצם עברו מיתוג. ניתן לחלק עטים כאלה ללקוחות ובדרך הזו להביא לשיווק של העסק בצורה מאוד אפקטיבית. הדבר יתאפשר על ידי כך שהלקוחות ייחשפו לעסק שלכם בכל פעם שהם יבחרו לעשות שימוש בעטים הללו, דבר שבוודאי יעניין כל אחד מכם וזאת כל עוד מדובר על העניין הזה.

לסיכום: גם בשנת 2022 וגם בתקופת הקורונה מתנות למשרד עדיין כל כך שימושיות ובהחלט עושות את העבודה 

תוכן עניינים

יש לך שאלה? רוצה רק לברר משהו? השאר לנו פרטים כאן, ונחזור אליך בהקדם:

דברו אתנו בווצאפ

דברו אתנו בווצאפ

דברו אתנו בווצאפ