אילן
אילן

מנהל מקצועי

גיל גיפט

מתנות למשרד לחורף חם

רוב היום של האדם העובד עובר במשרד, כל עובד רוצה לארגן את סביבת העבודה שלו בצורה אישית נוחה ונעימה, כדי להרגיש בבית. מתנות למשרד זו הדרך הכי טובה למעסיק לשדרג את המשרד להנאת העובדים בו. במיוחד בחורף שגשום וקר, וכולם נמצאים המון זמן במשרד, מומלץ לתת מתנה למשרד שתהפוך את החורף של העובדים לחם ומפנק יותר.

לא פלא שיש ביקוש הולך  וגובר למתנות למשרד והשוק מוצף בעשרות סוגי מוצרים. מתנות למשרד זו דרך נהדרת לברך מישהו שקיבל מקום עבודה חדש, חבר מהעבודה, או את המעסיק.

 לעיתים זה לא קל לבחור מתנה ייחודית והולמת למשרד, אחת כזאת שגם תהיה מקורית, אבל גם בטוב טעם. ניתן למצוא כיום מתנות המשדרות יוקרה וסטייל, משדרגות את יופיו של המשרד ומעניקות לו טאצ’ עיצובי ברמה גבוהה יותר.

מתנות למשרד – יש לכם רעיון מה לתת?

מתוך כל המגוון העצום של מוצרים לחורף הצוות שלנו בחר לכם את 3 המומלצים לחורף 2020

מטריה ממותגת – שלא ירטבו בדרך למשרד

הזדמנות להפתיע עם מוצר מקורי ושונה – מטריה ממותגת עליה מדפיסים את לוגו העסק, או כיתוב מעניין הקשור לשירות שאתם מספקים. יש פה רווח כפול גם העובדים מגיעים לעבודה יבשים ומרוצים וגם המוצר משמש כ – “פרסום מהלך” ברחובות העיר. 

כוס חד פעמית? תעשו את זה אישי! 

כוס אישית זה הכי אישי שיש (בניגוד לכוס קרטון)  העובד יכול להשאיר אותה במשרד ולחזור אליה בכל פעם מחדש. היא כל כך מיוחדת ועם מסר אישי שאיש לא יכול להגיד שהיא לא שלו…חשוב כמובן להקפיד על ספלים איכותיים והדפסה עמידה למים.

הזמן עובר כשנהנים

שעון הוא פריט שימושי שכל אחד צריך במשרד. ניתן להדפיס תמונה ולשים בשעון ותמונה אישית הופכת אותו לפריט שתמיד יזכיר את המתנה, את הכוונה שמאחוריה ואת האנשים שנתנו אותה. שעון עם תמונה נמצא תמיד מול העיניים ואי אפשר להתעלם ממנו.

מומלץ לשלב במתנה למשרד מוצרים נלווים איכותיים כגון: צנצנות דבש, שוקולדים, חליטות תה יוקרתיות וכדומה.

 

כיוון שיש מגוון גדול של מתנות למשרד לעובדים רצוי להתייעץ עם חברה מקצועית שיודעת להתאים את המוצר והמסר הנכונים שירגשו ויפתיעו את העובדים. 



שתפו

תוכן עניינים

יש לך שאלה? רוצה רק לברר משהו? השאר לנו פרטים כאן, ונחזור אליך בהקדם:

דברו אתנו בווצאפ

דברו אתנו בווצאפ

דברו אתנו בווצאפ