שרון, גיל גיפט

שרון, גיל גיפט

מתנות ללקוחות עם לוגו או סלוגן?

לרוב העסקים בעולם יש לוגו או סלוגן המלווה אותם כבר מתחילת הדרך….לוגו הוא סמל המשקף את הקונספט של העסק ואת הערכים שלו, הוא מהווה חלק בלתי נפרד ממיתוג העסק ומטרתו להשאיר רושם, להיכנס לתודעה, לאורך זמן ולהעביר את התרבות הייחודית של העסק.

הלוגו מבטא את התועלת של המותג ללקוח בצורה גרפית, הסלוגן – מבטא אותה באופן מילולי. הסלוגן והלוגו משלימים זה את תפקידו של זה. זה – בנראות, וזה – בחלק המילולי.

לכן כל כך חשוב להדפיס אותם על כל דבר השייך לעסק ולתת מתנות ללקוחות עם לוגו וסלוגן

מאחורי הקלעים איך זה נעשה?

האם יש הבדלים בין הדפסות על נייר בד או פלסטיק? מי שמבין בעולם הדפוס יודע את התשובה, למי שלא בקיא בתחום הנה סקירה קצרה על תחום ההדפסות על מוצרי פלסטיק:

יש די הרבה טכניקות ושיטות כגון:

  • שימוש במדבקה 
  • הדפסת טמפו
  • שימוש בהבלטה של הכיתוב מתוך החומר
  • כיתוב שקוע בחומר
  • כיתוב באמצעות שינוי טקסטורה

 

שיטות הדפסה על מתנות ללקוחות

שימוש במדבקה – ניתן להדפיס מדבקה או תווית ולהדביק על גבי המוצר על מנת למתג אותו. זה מתבצע בדרך כלל בעבודה ידנית, וניתן להסיר את המדבקה על ידי  קילוף.  בשיטה זו  מקפידים שהדבק שעל המדבקה מתאים לחומר ממנו מיוצר המוצר.

הדפסת טמפו – הדפסה זו מתבצעת באמצעות כרית עשויה סיליקון, הדוגמת את פרטי ההדפסה לגלופה ומעבירה אותה באמצעות לחיצה על גבי שטח המוצר המבוקש. משתמשים בשיטה זו בהדפסה על מוצרים בעלי קימורים וזוויות או צורה שלא ניתן להדפיס עליהם בשיטה אחרת.

כתב שקוע, כתב מובלט ושינוי טקסטורה – יש שיטה אחת שעושה את כל זה. זה מבוצע על ידי יצירת כיתוב בתבנית עצמה. כאשר מזריקים את החומר הפלסטי לתוך תבנית פלדה, המוצר מקבל את הצורה של הכתב בכתב מראה (הפוך) אפשר גם לשלב את ההבלטה או השיקוע של הכתב בשילוב שינוי טקסטורה כדי להבליט יותר את הכיתוב 

בסיום התהליך, המוצר צריך לעבור ייבוש בתנור, בקרת איכות ורק אז הוא נארז ונשלח ללקוח.

 

עולם ההדפסה של מתנות מורכב יחסית ולכן בדרך כלל, נותנים לחברת הפקות מקצועית היודעת היטב את המלאכה ויכולה להפיק מתנות ללקוחות ולעובדים עם הדפסה מקצועית ואיכותית.

 

שתפו

תוכן עניינים

יש לך שאלה? רוצה רק לברר משהו? השאר לנו פרטים כאן, ונחזור אליך בהקדם:

תוכן עניינים

יש לך שאלה? רוצה רק לברר משהו? השאר לנו פרטים כאן, ונחזור אליך בהקדם:

דברו אתנו בווצאפ

דברו אתנו בווצאפ

דברו אתנו בווצאפ