יהודית
יהודית

מנהלת לקוחות

גיל גיפט

מתנות ללקוחות לראש השנה מאתגר

מסורת ארוכת שנים ומקובלת בישראל היא להעניק מתנות ללקוחות לראש השנה. מסורת זו מתקיימת שנים רבות גם במישור האישי, של קניית והענקת מתנות לחג לבני משפחה וחברים, והן במישור העסקי, בו נהוג בבתי עסק רבים להעניק מתנות ללקוחות לראש השנה

ראש השנה הולך ומתקרב, ובהתאם הלקוחות מתחילים להריח את המתנות שאותן הם עומדים לקבל בקרוב. 

בין אם מדובר על כמות גדולה של לקוחות חדשים ובין אם הלקוחות שלכם מלווים אתכם לאורך זמן, כדאי לרענן מדי פעם את המתנות שאותם אתם מעניקים. 

אם הרגלתם את הלקוחות למארז עם שני בקבוקי יין ושתי כוסות מהודרות, זה הזמן להוריד את האבק מהכתפיים ולהתחדש עם מתנות שאף אחד מהם לא ישכח.

לא יודעים מאיפה להתחיל? הנה כמה טיפים לבחירת מתנות 

מתנות ללקוחות לראש השנה – כך תעשו את זה נכון

אין יותר מתסכל מלקבל מתנה ולהרגיש שאף אחד לא באמת חשב על המקבל שלה בזמן הרכישה. לעומת זאת, קבלה של מתנה יצירתית מראה שיש מישהו שחושב כמה צעדים קדימה, על מה יהיו התחושות של מקבל המתנה וינסה להלהיב אותו. 

מתנות ללקוחות לראש השנה הן הזדמנות נהדרת גם להגיד תודה, אך גם להשקיע ובעצם להגיד ללקוחות הנאמנים שלכם ללא מילים – אנחנו ממש שמחים שאתם הלקוחות שלנו.

לפני שמתחילים בכלל בחיפושים, חשוב לבדוק מראש מה התקציב למתנה. יש מתנות קטנות לעובד ב-30 שקלים ועד מעל 1500.. בכל תקציב, מגוון מתנות לבחירה שהלקוחות ישמחו לקבל

אז בראש ובראשונה חשוב לחשוב על מתנה שימושית.. מתנה שאין מה לעשות איתה היא מתנה שתתקבל בחצי חיוך והרבה אכזבה, וככל כנראה גם תעבור הלאה לחברים או בני משפחה שחוגגים יום הולדת או עורכים חנוכת בית. 

מתנות לא שימושיות גורלן לעבור בין ידיים, ואתם לא באמת רוצים שהלקוחות שלכם יזכרו אתכם בתור נותני המתנות האלו.

נסו להבין כמה שימושית המתנה, וכך תוכלו לבחור בתבונה.

אם אתם מתלבטים וזקוקים לעזרה, צוות גיל גיפט מתנות ממותגות ישמח לעמוד לרשותכם ולתת לכם את המענה הנכון לחברה וללקוחות שלכם.

אז שיהיה בהצלחה וחג שמח 😀

תוכן עניינים

יש לך שאלה? רוצה רק לברר משהו? השאר לנו פרטים כאן, ונחזור אליך בהקדם:

דברו אתנו בווצאפ

דברו אתנו בווצאפ

דברו אתנו בווצאפ