שרון
שרון

מנהלת חטיבה
גיל גיפט

מתנות ללקוחות לראש השנה ולכל השנה

עונת החגים מתקרבת ,לקראת ראש השנה עסקים רבים רוצים להיערך ולהזמין מתנות יקרות ערך לעובדים, הם מבינים שלא מומלץ “לסגור את הפינה” עם מתנה סמלית וזהו.  חשוב להתייעץ עם חברת הפקות מקצועית על מנת לקבל רעיונות מוצלחים במיוחד למתנה לראש השנה לעובדים שמעריכים.

אז בראש ובראשונה מומלץ לתת מתנה שימושית לא רק לחג אלא לכל השנה. מתנה שאין לעובד מה לעשות איתה, היא מתנה שתתקבל בחיוך מזויף והמון אכזבה, וככל כנראה גם תעבור הלאה לחברים ובני משפחה כמתנה שנותנים ברגע האחרון שאין זמן. מתנות לא שימושיות גורלן לעבור בין ידיים, ואף אחד לא רוצה שהעובדים שלו יזכרו אותו לרעה. 

בחירה מוצלחת של מתנות לעובדים לראש השנה 

המומחים של גיל גיפט אספו בעבורכם צרור עצות למתנות לראש השנה ולכל השנה

מארזי מתנה לראש השנה 

אם בחרתם במארז המכיל מוצרים לחג, רצוי  מאוד להפוך את המארז למשהו שמיש לאורך שנים. זאת הזדמנות פז לשיווק העסק. פרסומות הלוגו של החברה על המארז עושה את העבודה לשנים רבות.

משפחה זה הכל בחיים 

בכל חג יש אווירה משפחתית. מי מאיתנו לא  קונה מתנות לילדים ומפנקים אותם בבגדים חדשים.  נסו לשים מרכיב מסוים המתאים לילדים כחלק ממארז השי לחג. ההרגשה תהיה טובה כפליים כאשר העובד יחזור הביתה עם מארז מיוחד לחג בו טמונה הפתעה מיוחדת לילדיו.

משקיעים מחשבה

אין דבר יותר מתסכל, מלקבל משהו ולהרגיש שאף אחד לא חשב , לא השקיע מחשבה שלה בזמן הרכישה. לעומת זאת, קבלה של מתנה יצירתית, מראה שיש מישהו שבאמת חושב מחוץ לקופסה מתנות לעובדים לראש השנה הן הזדמנות נהדרת גם להגיד תודה וגם להשקיע ולהגיד לעובדים שלכם גם אם לא באופן מילול את המסר “אנחנו ממש מעריכים את העובדים שלנו”

עם אחד לב אחד 

בישראל נהוג לתת מתנות לחג כדי לשמר את התחושה היהודית במקום העבודה ובכך לייצר חיבור שהוא מעבר לחיבור המקצועי בין העובדים לארגון. מומלץ לבחור מתנה לחג שיש לה קשר למהות החג עצמו עם איזה “טוויסט מודרני” לימינו אנו  כדאי להשקיע בזה מחשבה – גם אם זה לוקח קצת יותר מזמנכם היקר.

כמובן שחברת הפקות מקצועית תוכל לחסוך לכם המון זמן יקר ולעזור לכם לבחור מתנה עם נשמה כזאת שהעובדים ישמחו לקבל בראש השנה ולהשתמש בה כל השנה








שתפו

תוכן עניינים

יש לך שאלה? רוצה רק לברר משהו? השאר לנו פרטים כאן, ונחזור אליך בהקדם:

דברו אתנו בווצאפ

דברו אתנו בווצאפ

דברו אתנו בווצאפ