יהודית
יהודית

מנהלת לקוחות

גיל גיפט

מתנות לכנסים עכשיו זה הזמן

מי מאיתנו לא היה לפחות פעם בחיים בכנס גדול? כנס חברה, כנס מנהלים, יריד תעסוקה ועוד. כנסים מאופיינים לא רק בכיבוד קל, הרצאה מעניינת, דוכנים ומוזיקה, אלא גם במשהו שנותן ערך מוסף גדול וטוב – מתנות! 

לצערנו, אחד המגזרים שללא ספק קיבלו את המכה הכואבת ביותר בתקופת הקרונה הוא מגזר הכנסים והאירועים, בשנת 2020. 

האיסור לקיים אירועים מרובי משתתפים החל מאמצע חודש מרץ ועד חודש מאי, ושוב לאחר מכן החל מחודש יולי, בהחלט הצריכו מהמפיקים ומנהלי האירועים לתכנן מסלול מחדש ולהתאים את התנאים למציאות החדשה.

עכשיו מתחילים לחזור לשיגרה וזה הזמן הכי טוב להזמין מתנות לכנסים ואירועים

כמובן שאנחנו מדברים על מתנה לכנס, אנחנו מדברים על מתנה ממותגת וכמובן שחשוב מאוד להתאים את המתנה לסוג האירוע – התאמת המתנה והמיתוג שלה הופכים את הרעיון ליתרון גדול. מוצרי פרסום שנותנים בתור מתנות לכנסים ואירועים הם אמצעי פרסום מעולה לעסקים.

מתנות לכנסים כל היתרונות

אז לא, אנחנו לא מדברים כאן בהכרח על מתנה באלפי שקלים, אבל בהחלט נהוג לתת מתנה לבאי הכנס כדי להוציא אותם עם משהו שיזכיר להם את האירוע. בין אם אלו מתנות ממותגות ובין אם אלו מתנות שמתחברות לנושא הכנס – שווה מאוד להצטייד במתנה שתעשה לכולם תזכורת חיובית לגבי הכנס שלכם.

אחת המתנות הנפוצות ביותר שנהוג לחלק למי שלוקח חלק בכנס היא דיסק און קי. הדיסק און קי הוא אחד המוצרים החשובים שנכנסו אל חיינו כבר לפני כמה וכמה שנים, ושינו את עולם שיתוף המידע לחלוטין. 

נכון שיש היום שימוש גם בענן, דרייב ועוד מגוון אפליקציות לשיתוף ושימור מידע, אבל הדיסק און קי מעולם לא איבד מערכו היות והוא לא זקוק לאינטרנט כדי לפעול, להבדיל מהאפליקציות האחרות.

כשמגיעים עם מתנות לחלוקה בכנסים רצוי שיהיה להן לא רק ערך סנטימנטלי אלא גם ערך שימושי ויעיל. מתנות כמו ספלים ממותגים, מעמד עם דפי תזכורת, שעון ועטים, עט לייזר ועוד יכולות להיות מעולות בתור מתנות לכנסים, והאנשים שיקבלו אותן עשויים בהחלט להשתמש בהן באופן יום יומי לצרכים משרדיים וגם לצרכים אישיים.

מומחי ‘גיל גיפט‘ יעזרו לכם להתאים מתנות לכנסים מוצלחים במיוחד, כדי שתוכלו לתכנן את הכנס הבא שלכם ביתר קלות.

 

שתפו

תוכן עניינים

יש לך שאלה? רוצה רק לברר משהו? השאר לנו פרטים כאן, ונחזור אליך בהקדם:

דברו אתנו בווצאפ

דברו אתנו בווצאפ

דברו אתנו בווצאפ