מתנות עם מיתוג מתאימות לציבורים שונים ולמטרות שונות: הן למטרות עסקיות הן לאנשים פרטיים. היתרון הנעוץ במתנה ממותגת היא היכולת להתאים את המיתוג באופן אישי לכל צורך או אירוע. בזכות זה, מתנות ממותגות מתאימות במקרים רבים
שרון
שרון

מנהלת חטיבה

גיל גיפט

מתנות לכנסים ואירועים 2023

מוצרי פרסום היו מאז ומעולם, וימשיכו להיות גם בשנת 2022 ואפילו עוד הרבה שנים מעבר לכך. אמצעי פרסום אמיתי, איכותי ויעיל מאוד עבור חלק ניכר מבתי העסק. שימור היחסים עם הלקוחות הקיימים שלכם, שימור היחסים עם העובדים ואפילו כטריגר שיווקי ללקוחות פוטנציאליים חדשים.

מתנות לכנסים ואירועים עם מיתוג מתאימות לציבורים שונים ולמטרות שונות, הן למטרות עסקיות הן לאנשים פרטיים. 

היתרון הנעוץ במתנה ממותגת היא היכולת להתאים את המיתוג באופן אישי לכל צורך או אירוע. בזכות זה, מתנות ממותגות מתאימות במקרים רבים: כאמצעי פרסום לעסק או למוצר ובאירועי קידום מכירות, מתנות ממותגות לעובדים לפני החגים, מזכרות לאירועים, בכנסים מקצועיים או ירידים.  ללא ספק,מתנות ממותגות הן המענה המושלם לכל המעוניינים להעניק במתנה דבר, המעיד על השקעה וחשיבה, בצורה אסתטית רבת רושם.

מתנה קטנה לכנס גדול

מדינת ישראל משופעת בכנסים. לעיתים הם מופקים עבור עובדי החברה ושותפים עסקיים, במסגרות שונות  על מנת  לקדם מטרה ספציפית. השכרת דוכן בכנסים ואירועים עסקיים משמשת בין השאר: שימור לקוחות קיימים, מיתוג מקצועי ונראות עסקית, חשיפה בפני לקוחות פוטנציאליים חדשים, ועוד. 

לא משנה ממש מהי מטרת הכנס, הכי חשוב שכל משתתפי הכנס יהיו שותפים מלאים לחוויה עצמה. לא סתם, מארגנים ומפיקים מקצועיים,דואגים לרכוש מתנות לכנסים כדי לשדרג את חוויית ההתכנסות על ידי הוספת אלמנט רב רושם  ובעל ערך, לאירוע שבו משתתפים אנשים ממקומות שונים ואוכלוסיות שונות.

מוצרי פרסום כמזכרות לכנסים, הם אמצעי מצויין להשגת מטרת הכנס, ולכן כדאי להיערך מראש ולהזמין מתנות לכנסים עם מיתוג. מתנות לכנסים לא חייבות להיות יקרות ניתן להזמין מוצרים קטנים כגון: עט רולר מתכתי, מחזיק מפתחות לאקי, סיכת דש, זיכרון נייד בנפח קטן ועוד…

                                             

מתנות לכנסים ואירועים בלתי נשכחים

המיתוג הוא חלק בלתי נפרד מעולם עיצוב האירועים והוא מאפשר ליצור קו אחיד על כל הפריטים הקשורים לאירוע, גם במתנות ניתן להעצים כל אירוע משפחתי בכמה רמות על ידי שימוש במתנות ממותגות המחולקות לכל האורחים המשתתפים ומאחדים אותם למטרת האירוע, בבחינת “כולנו משפחה אחת” באירוע שלנו. 

בואו ניקח לדוגמה אירוע של בת מצווה, אפשר להגדיר מראש, שהמיתוג המופיע על המזכרות המחולקות לאורחים המשתתפים באירוע יופיע גם על פריטים נוספים כמו הזמנות, כרטיסי הושבה לשולחנות ועוד.  

אם נשאל את מי שהשתתף בכנס או אירוע מסוים וקיבל מתנות לכנסים ואירועים, הוא יענה בוודאי שהוא נהנה הרבה יותר מאשר אנשים שלא קיבלו כלום. תשובות אלה יחדדו עוד יותר את הנקודה שאין לוותר על רכישה נכונה של מתנות כאלה וחלוקתן במקום ובזמן הנכון.   

שתפו

תוכן עניינים

יש לך שאלה? רוצה רק לברר משהו? השאר לנו פרטים כאן, ונחזור אליך בהקדם:

דברו אתנו בווצאפ

דברו אתנו בווצאפ

דברו אתנו בווצאפ