שרון
שרון

מנהלת כללית

מתנות לכנסים ואירועים למה צריך את זה ב 2022?

גם ב 2022 ובמיוחד לאחר שנתיים של סגרים ובידודים, התכנסות של אנשים למטרה מסוימת היא לא עניין של מה בכך. נראה כי לא משנה מהי מטרת הכנס, העיקר הוא שכולם יהיו שותפים מלאים לחוויה עצמה. 

נראה כי לא נופתע אם נשאל כל מי שהשתתף בכנס מסוים וקיבל מתנה לגבי ההנאה שלו תשובות חיוביות למכביר אפשר לקבל לאחר חלוקה של מתנות לכנסים בכל כנס אליו מגיעים משתתפים בכל מספר שהוא.

 תשובות אלה יחדדו עוד יותר את הנקודה שאין לוותר על רכישה נכונה של מתנות כאלה וחלוקתן במקום ובזמן הנכון.

 מתנות לכנסים ואירועים – השקעה נבונה

מתנות לכנסים ומתנות לאירועים הם מתנות מיוחדות ובדרך כלל מדובר במתנות קטנות ואישיות אשר באות לתת ללקוחות ולמבקרים מתנה אישית שתעזור להם לזכור דווקא אתכם מבין כל העסקים אשר מציגים באותה התערוכה. 

צוות גיל גיפט מתנות ממותגות ריכז עבורכם את מקבץ מתנות אישיות אשר יעזרו לכם למתג את העסק שלכם ולהפיק את מירב התועלת מהשתתפות בכנס, הפקת אירוע, השקה של מוצר חדש ועוד

הנה 3 מוצרים שהולכים טוב בכנסים:

כיס כרטיס לנייד + מעמד או זוג רגליות לצפייה בנייד 

כיס סיליקון לטלפון נייד הוא כיס שמוצמד לגב של הסמארטפון ונוח מאוד לשמור בו כרטיס אשראי וכרטיס ביקור. הכיס שימושי מאוד, נוח למיתוג ומתנה שהלקוחות והעובדים שלכם תמיד ישמחו לקבל.

מחזיק מפתחות עם פנס

שימושי ביותר!! בדרך לפתח הבית מן החניה, בירידה במדרגות בדיוק שכבה האור, בנעילת המשרד בשעות הלילה, או בכל פעולה אחרת הנעשית בשעות החושך, מה יותר מתבקש ממחזיק מפתחות עם פנס?  מתנה שיווקית נהדרת לעובדים וללקוחות. 

יומן שבועי מהודר

חובה לכל עובד! או אפילו סתם כך.. נפלא כמתנה – לשנה חדשה… להתחלה חדשה… ליום הולדת… לאירוע… ניתן כמובן למתג את היומן שבועי שם העובד מומלץ להדפיס סלוגן קליק בנוסף ללוגו החברה.

לסיכום: מארגנים רציניים דואגים לרכוש מתנות לכנסים ואירועים כדי לשדרג את חוויית ההתכנסות ולהוסיף עוד אלמנט בעל ערך לאירוע שבו משתתפים אנשים ממקומות שונים ובעלי רקעים שונים.

שתפו

תוכן עניינים

יש לך שאלה? רוצה רק לברר משהו? השאר לנו פרטים כאן, ונחזור אליך בהקדם:

דברו אתנו בווצאפ

דברו אתנו בווצאפ

דברו אתנו בווצאפ