אילן
אילן

מנהל מקצועי

גיל גיפט

מתנות לחנוכה לעובדים 2021

חג החנוכה לא נמנה בין החגים שבהם מקובל או נפוץ לקנות מתנות ממותגות לעובדים. בניגוד לראש השנה ולחג הפסח, ברוב המקרים בחג החנוכה מתכנסים העובדים באולם או חדר ישיבות גדול ביחד עם המנהלים הבכירים של הארגון, מדליקים נרות בחנוכייה ביחד, מברכים ברכות של אור ואוכלים ביחד סופגניות ולביבות. יחד עם זאת, ישנם ארגונים או חברות שבכל זאת בוחרים להזמין מתנות ממותגות לחנוכה ולחלק אותן לעובדים או ללקוחות שלהם.

רכישת מתנות לחנוכה לעובדים ותיקים יכולה להיות החלטה מצוינת אשר תגרום לאותם עובדים להעריך הרבה יותר את מקום העבודה שלהם וכך התפוקה שלהם תוכל להתפשר במידה ניכרת. לאור זאת מדובר בהזדמנות גדולה עבורכם להפוך את מקום העבודה שלכם לכזה שיתפקד טוב יותר וזאת באמצעות רכישה חכמה של מתנות עבור העובדים.

לאחר קנייה של שי לחנוכה לעובד ומתנות לחנוכה לעובדים ותיקים תוכלו לראות כי העובדים הללו יעריכו יותר את מקום העבודה שלהם וכך הם יגיעו עם יותר מוטיבציה לעבודה לבצע את מה שמוטל עליהם. לאור זאת מדובר באפשרות שלכם להפוך את העובדים שלכם לכאלה שיתפקדו בצורה טובה יותר וישיגו את כל המטרות שאתם מציבים להם. דבר שבוודאי תהיו מעוניינים בו.

מתנות לחנוכה לעובדים בלי לחרוג מהתקציב 

מתנות לחנוכה לעובדים ותיקים יכולות להיות זולות ועדיין להיות מאוד אפקטיביות מבחינת ההרגשה שהן יספקו לעובדים והתועלת הכללית לעסק. 

לפיכך יהיה נכון מצדכם לבחון היטב את כל האפשרויות השונות שתהיינה זמינות ולבחור במתנות שיוכלו באמת להתאים לעובדים וזאת לפני התייחסות לשלל פרמטרים אחרים.

כל החכמה של מתנות המוענקות לעובדים או ללקוחות היא הלוגו שמתנוסס עליהן והמסר העסקי או השיווקי שהן נושאות. הרעיון שמאחורי התחום של עיצוב מתנות לחנוכה (כמו גם לשאר החגים בלוח השנה) הוא חיזוק הקשר בין העסק לבין העובדים או הלקוחות שלו, העברת המסר שחשבו עליהם, השקיעו בהם ורצו להעניק להם משהו, גם אם הוא קטן וצנוע. 

כאשר מדובר בלקוחות, יהיו אלה אביזרי פרסום וקידום מכירות שישאירו את שם העסק בתודעה שלהם ויגרמו להם להיזכר בו כשיצטרכו את אחד השירותים או המוצרים שהוא מציע.

מתנות לחנוכה לעובדים יכולות להיות למשל:

🕎 חנוכייה ממותגת

🔥 מארז נרות חגיגי עם מצית או פתיליות לשמן.

🌀סט מהודר וחגיגי של סביבונים עבור הילדים.

🥞אריזה של חומרי המזון שבעזרתם ניתן להכין סופגניות או לביבות.

כאשר המארז או המתנה עצמה יהיו ממותגים עם השם של החברה או העסק – תהפוך המתנה להרבה יותר אישית ונעימה לקבלה ומי שקיבל אותה לידיו יידע שחשבו עליו, רצו לשמח אותו והשקיעו בו זמן ומחשבה.

הפתיעו את העובדים שלכם עם מארזים לחנוכה עם מתנות ממותגות מבית גיל גיפט

שתפו

תוכן עניינים

יש לך שאלה? רוצה רק לברר משהו? השאר לנו פרטים כאן, ונחזור אליך בהקדם:

דברו אתנו בווצאפ

דברו אתנו בווצאפ

דברו אתנו בווצאפ