יהודית
יהודית

מנהלת לקוחות

גיל גיפט

מתנות לחנוכה לעובדים סוף 2020

חג חנוכה הוא אחד החגים האהובים על כולם, בו אנו מדליקים נרות חנוכה יום יום לזכר פח השמן, אוכלים סופגניות ולביבות וחוגגים בצורה אינטימית את הדלקת הנר בבית או במשרד. 

חג החנוכה לא נמנה בין החגים שבהם מקובל או נפוץ לקנות מתנות ממותגות ללקוחות או לעובדים.

 בניגוד לראש השנה ולחג הפסח, ברוב המקרים בחג החנוכה מתכנסים העובדים באולם או חדר ישיבות גדול ביחד עם המנהלים הבכירים של הארגון, מדליקים נרות בחנוכייה ביחד, מברכים ברכות של אור ואוכלים ביחד סופגניות ולביבות. 

חברות ועסקים רבים כיום לא מסתפקים רק בנתינת מתנות לפסח וראש השנה כנהוג בעבר ,אלא נוהגים לתת גם בחגים נוספים כמו חנוכה למשל. ישנם ארגונים או חברות שעשו לעצמם מנהג קבוע –  להזמין מתנות ממותגות לחנוכה ולחלק אותן לעובדים או ללקוחות שלהם.

חג החנוכה מתקרב אלינו בצעדי ענק ואיתו ההזדמנות להעניק לעובדים מוצר ממותג לחנוכה. מה נותנים בסוף שנת 2020?

מתנות לחנוכה לעובדים מגוון אפשריות

מתנות לחנוכה לעובדים מתחלקות ל 2 קבוצות עיקריות והמחיר כמובן בהתאם : מתנה קטנה וסמלית או מארזים לחנוכה הכוללים מגוון מוצרים בהתאמה אישית: 

האפשרות להרכיב מארזים מתאימה לעסקים גדולים בעלי תקציב יחסית גדול. מארזים כאלה מכילים מגוון סוגי ממתקים או מימי מאפה ארוזים עם כלי הגשה מיוחד. מארזי חג לחנוכה הם ללא ספק המתנה האידיאלית הרי בחג זה עובדי החברה לא מצפים לקבל מתנה גדולה ונוצצת כמו בלנדר או אוזניות בלוטוס למשל, אלא משהו קטן ונחמד  המביע תשומת לב. העיקר שיהיה משהו קטן שיעשה לעובדים טוב על הלב ויאפשר להם להבין שמישהו מלמעלה חשב עליהם גם בחג החנוכה.

המארזים יכולים להכיל לא רק שוקולדים וסוכריות אלא גם מוצרים המאפיינים את החג כמו: סביבונים, חנוכייה קטנה כדי להדליק עם כל המשפחה, כלי בית  ועוד. 

לעסקים בעלי תקציב נמוך יותר יש כמובן פתרון. במקומות עבודה רבים בעלי החברה או מחלקת הרווחה ידאגו בכל יום להדליק נרות יחד כל עובדי המשרד, בעיקר בארגונים ומקומות עבודה בהם עובדים עד שעות מאחרות ולרוב יחלקו לעובדים סופגניות, לביבות וכיבוד קל. במעמד ההדלקה במשרד ניתן לחלק לעובדים מתנות קטנות וסמליות שיתנו לעובדים הרגשה חמימה.

המתנות יהיו קטנות כגון מחזיקי מפתחות,עטים ממותגים קופת צדקה או חבילת נרות ממותגים. 

חשוב להתייעץ עם חברה המתמחה בהפקת מתנות הכוללת מיתוג על מנת להאיר את החג של העובדים

 

שתפו

תוכן עניינים

יש לך שאלה? רוצה רק לברר משהו? השאר לנו פרטים כאן, ונחזור אליך בהקדם:

תוכן עניינים

יש לך שאלה? רוצה רק לברר משהו? השאר לנו פרטים כאן, ונחזור אליך בהקדם:

דברו אתנו בווצאפ

דברו אתנו בווצאפ

דברו אתנו בווצאפ