שרון
שרון

מנהלת כללית

גיל גיפט

מתנות לחורף לעובדים עם הלוגו שלך!

כבעל עסק, אתה רוצה לתגמל את העובדים שלך ולהראות את הערכתך על עבודתם הקשה. ישנן דרכים רבות לעשות זאת, כולל בונוסים, ארוחות צהריים חינם ושעות שמחות. 

אחת הדרכים המועילות ביותר היא הענקת מתנות לעובדים.

 זה יכול להיעשות בחגים או בימי ההולדת שלהם וכו’.

חשוב שהמתנות הללו יהיו רלוונטיות למי שמקבל אותן, אחרת אולי לא יעריכו אותן כמו שהן היו יעריכו אם זה היה משהו שהוא רוצה או צריך.

יש גם מתנות לפי עונות ויש מעסיקים שנותנים מתנות לחורף לעובדים עם לוגו החברה או סלוגן שמחמם את הלב.

החורף כבר כאן זאת עובדה! החורף הוא זמן שהלילות מתארכים, אנשים נשארים יותר זמן בבית עם המשפחה וזה הזמן לפנק אותם במתנות. 

מחשבות על חורף מעלות לנו זכרונות מתוקים, מרק חם של סבתא, שוקו חם ומפנק, תה עם עוגיות, וקצת קושי לצאת מהמיטה בבוקר

בין שאנחנו מקבוצת אוהדי החורף ובין שלא, מה שבטוח הוא שהרוחות המקפיאות, הגשמים והשמיים המעוננים, יוצרים אווירה מצוינת למתנות מנחמות שמחממות את הלב.

ולכן חשבנו על מתנות מפנקות לעובדים שלכם שיעשו להם חשק לבוא כל בוקר לעבודה בימי החורף הקרים ולהרגיש כמו בבית! הנאות קטנות שיחממו לכם את הלב.

מתנות לחורף יש לכם רעיונות?

לקראת החורף יש הרבה מתנות  לעובדים שניתן לתת. הנה כמה דוגמאות למתנות חורף לעובדים:

מוצרי טקסטיל לחורף: 

הסוג הראשון של מתנה הוא צעיף. צעיפים מגיעים בכל הצורות, הצבעים והגדלים כך שקל לגלות מה מתאים לאישיות העובד שלך. צעיפים מעולים גם למי שחיים באקלים קר שכן הם מגנים על הצוואר מהרוח ושומרים על חום. 

סוג נוסף של רעיון למתנה הוא כפפות או כפפות. כפפות מעולות למשרדים רשמיים יותר בעוד הכפפות הן סתמיות יותר וניתן ללבוש אותן עם כל תלבושת.

משהו חם לשתות? 

 ספל קפה: רעיון נהדר למתנה כי זה משהו שהם יכולים להשתמש בכל יום, ללא ספק אחת המתנות שנחמד לתת ונעים לקבל, במיוחד כשהן מותאמות אישית עם השם של העובד המודפס על הספל.

חליטות תה: חליטת תה זה מהווה רעיון נהדר למתנה כי היא כל כך פשוטה ופרקטית. אתה יכול לחלוט את התה האהוב עליך מבלי שתצטרך לדאוג לגבי מדידת כוסות או כפיות, פשוט הכניסו את העלים האהובים עליכם, מלאו את הספל במים רותחים, תנו לתלול במשך שלוש דקות – והרי! כוס תה טעימה מוכנה להנאה.

נשמח להתאים לכם מתנות ממותגות לחורף! התקשרו עכשיו!

 

שתפו

תוכן עניינים

יש לך שאלה? רוצה רק לברר משהו? השאר לנו פרטים כאן, ונחזור אליך בהקדם:

דברו אתנו בווצאפ

דברו אתנו בווצאפ

דברו אתנו בווצאפ