אילן
אילן

מנהל מקצועי

גיל גיפט

מתנות לחורף לעובדים שאוהבים להישאר יבשים

כיום אחד הטרנדים החמים ביותר בקניית מתנות לחורף לעובדים, הוא ללא ספק רכישה של מטריות ממותגות דרך חברה מקצועית. מדובר במטריות אשר אותן ניתן לעצב ע”פ טעמכם האישי, במגוון רחב של צבעים וגדלים ובמסגרת של הצעת מחיר נוחה ומשתלמת למדי.

 למעשה, מדובר בתחום אשר הולך וצובר תאוצה, כחלק מהרצון של צרכנים רבים לבצע רכישה אשר לא רק תספק בעבורם הגנה מפני הגשם אלא גם אביזר אופנתי לכל דבר ועניין. 

אם אתם בדיוק מתלבטים לגבי מתנה שימושית בעבורכם או בעבור בן המשפחה, אין כל ספק כי רכישה של מטרייה לא רק תשמש אתכם כהלכה אלא גם תשדרג את השהייה שלכם באוויר הפתוח, גם בתנאי מזג אוויר קשים.

רק לוודא כי אתם רוכשים את המטרייה דרך חברה מקצועית אשר עושה שימוש הן בחומרי גלם איכותיים והן מבצעת מולכם תיאום ציפיות, כך שתוכלו להיות רגועים כי כספכם מושקע בחוכמה וכי אתם מקבלים בסופו של דבר מתנה מצוינת בעבורכם או בעבור בני המשפחה והחברים כמו גם עמיתים לעבודה אשר ישמחו לקבל מתנה מקורית ומיוחדת כמו מטרייה מעוצבת.

מתנות לחורף לא רק מטריות

תתפלאו אבל מעבר למטריות ממותגות יש לא מעט מתנות לחורף לעובדים וללקוחות 

הנה 2 דוגמאות למוצרים כאלה:

שמיכות ממותגות

שמיכה ממותגת זו מתנה שתמיד כיף לקבל, בכל בית עושים שימוש בשמיכות בין אם זה שצופים בטלוויזיה, ישנים ואפילו שיושבים בגינה או במרפסת ונעשה קצת קריר. 

השמיכה מעניקה חמימות ואם היא ממותגת בלוגו החברה שלכם בתת המודע של מקבל המתנה הוא יקשר בין ההרגשה הנעימה עם השמיכה לבין המותג שלכם – וודאי ונבדק במחקרים רבים אודות מוצרי הפרסום בארה”ב.

כוסות תרמיים ממותגים

 עוד מוצר פרסומי מוביל לעונת החורף הם הכוסות והבקבוקים התרמיים שומרים קור וחום שלנו, יש בהם שימוש רב לרוב בשתייה חמה ומאוד קל למתג אותם בשלל אפשרויות – חריטה, הדפסה, דיגיטאלי ועוד.

👌טיפ לסיום מצוות גיל גיפט מתנות ממותגות :

חלוקת מתנות לעובדים לחורף יכולה להיות בדמות ערכת חורף מושלמת אשר כוללת מספר מוצרים ממותגים תחת מעטפת אחת גדולה, כך העובד שלכם ירגיש מוערך ואסיר תודה אליכם ואתם תזכו לתפוצה רחבה לנראות המותג שלכם.

שתפו

תוכן עניינים

יש לך שאלה? רוצה רק לברר משהו? השאר לנו פרטים כאן, ונחזור אליך בהקדם:

דברו אתנו בווצאפ

דברו אתנו בווצאפ

דברו אתנו בווצאפ