דניאל
דניאל

מנהל לקוחות

גיל גיפט

מתנות יצירתיות לעובדים בתקופת הקורונה

תופעה מוכרת: לא מעט אנשים ובעיקר מנהלי ארגונים מוסדות ועסקים שוברים את הראש איך לחדש לרגש ולהפתיע באמצעות חלוקת מתנות יצירתיות לעובדים וללקוחות.

אנחנו יודעים שזה לא פשוט לפעמים למצוא מתנות יצירתיות, במיוחד אם מדובר במתנה לעובדים המקבלים לא מעט מתנות במהלך השנה, הסיפור נהיה הרבה יותר מורכב, כי כמה יין ושוקולד כבר אפשר לקנות להם?

כמו כן תמיד יש את הרצון הקטן לקנות מתנה מקורית שתגרום לצד השני להתלהב. במיוחד בשנת 2022 אחרי שכבר ראינו וחווינו הכל מה עוד יש לחדש? איך אפשר להפתיע?

אז תתפלאו תמיד אפשר! הצוות שלנו פשוט אלוף בזה. אנו מתעדכנים ללא הפסקה בכל החידושים האפשריים ובכל המוצרים החדשים שמגיעים לשוק ויודעים להתאים אותם לסלוגן מנצח, מדפיסים על המוצר בצורה הכי איכותית שיש אורזים יפה ו..בום! יש לנו מתנה יצירתית ומפתיעה.

מתנות יצירתיות תמיד אפשר לחדש

הנה רק טעימה קטנה של מוצרים ייחודיים שעושים את ההבדל:

תיק מותן עם מחזיר אור – פאוץ’ קטן וקומפקטי בעל יכולת להכיל מספר רב של פריטים.כגון: טלפון נייד, מפתחות, כסף, ג’לים ועוד.הבד גמיש ביותר ומזכיר רשת מאווררת. נצמד לגוף היטב ואינו זז בזמן הריצה. רוכסן עם נעילה שאינו נפתח תוך כדיי הפעילות.

חגורה עבה וחזקה שניתן להתאים בקלות.לבטיחות יש תוספת של מחזירי אור מסביב לרוכסן.

פותחן לחץ אוויר לפקקי שעם – פותחן פקקי שעם בלחץ אוויר. ניפוח דרך סיכה שמוחדרת לפקק שעם. חליצה מהירה וקלה, גוף הפותחן עם משאבה עשוי אלומיניום

כוסות וספלים מצחיקים – ספלי קפה/תה/שוקו מיוחדים ויוצאי דופן שמשתנים כאשר מוזגים להם שתייה חמה – כאלו שיעלו חיוך על הפנים בכל לגימה כמו: ספל שמציג את רמת החום, ספל קפה בהשראת פקמן, במיוחד לחובבי הדינוזאורים, פנדה שמסתתרת בכוס הקפה, עליסה בארץ הפלאות

 פופקורן בבית? – אפשר להנות מסרט מבלי לצאת מהבית ומבלי הצורך לחמם את הפופקורן המוכן בשקיות במיקרוגל- במילא לא כולם נפתחים וגם הטעם הוא לא אותו הטעם שאותו אנחנו מחפשים.

פשוט מכניסים את גרעיני התירס למכונת הפופקורן, ממתינים מספר דקות וזהו! זה מוכן!

ללא ספק לבעלי עסקים שמוכנים להשקיע קצת יותר,  לתת לעובדים וללקוחות מתנה מהסרטים

תנו לנו להפתיע אתכם עם מתנות ממותגות יצירתיות לעובדים גם בשנת 2022 

שתפו

תוכן עניינים

יש לך שאלה? רוצה רק לברר משהו? השאר לנו פרטים כאן, ונחזור אליך בהקדם:

דברו אתנו בווצאפ

דברו אתנו בווצאפ

דברו אתנו בווצאפ