יהודית
יהודית

מנהלת לקוחות

גיל גיפט

מתנות יצירתיות איך מוצאים?

ראשית חשוב להבין, לא מדובר במתנות רגילות. מתנות יצירתיות ומקוריות גורמות למקבל המתנה להגיד “Wow”. מתנות כאילו משאירות את העובד עם פה פעור לכמה שניות ואז לחיוך, אושר ועונג רב.

 

בשוק כיום ניתן למצוא מגוון רחב של מתנות אישיות מקוריות, יצירתיות שיש בהן מחשבה וכמובן עם ים של אהבה. כי לא משנה מה אנחנו נותנים תמיד יש את הרצון הקטן לתת מתנה מקורית שתגרום לצד השני להתלהב. על מנת לתת מתנות כאילו צריך לחשוב מחוץ לקופסה וזה לא תמיד קל ובעיקר לבעלי התפקיד האחראים על נושא זה בחברות גדולות אין המון זמן לחפש במשך שעות רבות מתנות מיוחדות והנטיה היא להזמין את המתנה הראשונה שרואים הכי פשוטה מהירה וחבל. 

מתנות יצירתיות ומקוריות במיוחד 

חושבים שזה מסובך למצוא מתנות יצירתיות ומקוריות? צוות גיל גיפט מתנות ממותגות אסף בעבורכם רעיונות למתנות יצירתיות שיפתיעו את העובדים שלכם:

 

דיסק און קי מקורי ומיוחד – זה מוצר שימושי ביותר כמתנה למשרד שלכולם יש במגירה שלהם, אבל רק לבודדים יש התקנים עם נראות שונה ומיוחדת

 

נורה חכמה – אתם יושבים על הספה בסלון, רוצים להתחיל לראות סרט או סדרה שאתם אוהבים אבל צריך לקום כדי לכבות את האורות בסלון. עם הנורות החכמות של Xiaomi אתם כבר לא תצטרכו לעשות את זה. פשוט נכנסים לסמארטפון ומכבים/מדליקים/מהמהמים את האור. ניתן לשלוט בכל פעם על האור הספציפי שאתם מעוניינים להדליק/לכבות. 

 

 עציץ דקורטיבי למשרד – העציץ הזה יכניס קצת חיים לשולחן שלכם בעבודה ויגרום לכל מי שיעבור על יד העמדה שלכם לחייך. מדובר בעציץ מיניאטורי מגניב שאתם בוחרים איזה צמח/פרח לשים בו. מתנה קטנה ייחודית ולא מאוד יקרה.

 

רוצים עוד רעיונות? מגוון מתנות יצירתיות מחכות לכם באתר

שתפו

תוכן עניינים

יש לך שאלה? רוצה רק לברר משהו? השאר לנו פרטים כאן, ונחזור אליך בהקדם:

דברו אתנו בווצאפ

דברו אתנו בווצאפ

דברו אתנו בווצאפ