מתנות ממותגות לקיץ גיל גיפט
שרון, גיל גיפט

שרון, גיל גיפט

מרעננים את הקשר עם מתנות ממותגות לקיץ

ודאי שמעתם על המושג : "פרסום עונתי" נכון? מדובר על בחירת מתנות לפי עונות השנה.

חלוקת מוצרי קד"מ עונתיים, מוסיפים מודעות ופרסום רב באמצעות  נתינת מוצרים אקטואליים ושימושים לאותו פרק זמן, על ידי התאמה של מסע הפרסום שלכם לעונה ולמזג האוויר בחוץ.

לכן מומלץ לתכנן מראש וכמובן לקחת בחשבון את העונה הנוכחית על מנת לתת לעובדים וללקוחות משהו שימושי באמת ולא מוצר ללא תועלת מיידית שישכב בארון ויחכה לעונה הנכונה…

ניקח דוגמה קצת מצחיקה…. עסק המוכר מטריות החליט להפיק ולחלק מטריה עם לוגו בקיץ החם והלוהט , כמובן שהלקוחות הפוטנציאלים של העסק,  לא התרשמו לטובה מהמוצר ובטח שלא השתמשו בו.

לקראת עונת הקיץ יש הזדמנות נהדרת לצאת בקמפיין שיווקי או במבצע עונתי ולשלב את זה עם חלוקה המונית של מתנות ממותגות לקיץ לכל הלקוחות. מתנה קיצית מושלמת עם הלוגו והפרסום שלכם על גבי המוצר.

רעיונות לוהטים למתנות ממותגות לקיץ 

אז מה נותנים לעובדים לקיץ? הנה כמה רעיונות מוצלחים במיוחד.

מוצרי עזר לפעילות גופנית 

בקיץ יוצאים יותר לפעילות ספורטיבית בחוץ…אז תנו להם מה שנחוץ כגון: תיקים קלים , סטופר , מודד צעדים או מגני זיעה ליד ולראש עם לוגו , בקבוקי שתייה קטנים לשתייה במהלך הריצה ועוד..

מוצרים מיוחדים

מי לא אוהב גימיקים? רעיון מעולה לקידום מכירות ואירועי קיץ המוניים. אז ניתן לתת דברים כגון: בקבוקי שתייה עם קרחון ,מאווררים קטנים עם לוגו ,שמשיה קטנה לשימוש אישי ועוד

מוצרי פנאי ליציאות בטבע 

כולם בקיץ יוצאים לטיולים ופיקניקים, אז הם ישמחו לקבל מוצרים כמו למשל: צידניות, ערכות פיקניק , סט להכנת קפה בשטח , גזיות בטיחותיות  , פאוצ'ים ותיקים לטיולים..

מוצרי אופנה לקיץ 

חולצות מנדפות זיעה וכובעים במגוון צבעים וסגנונות הם מוצרים זולים ומאוד שימושיים לקיץ הגורמים לחשיפת המותג שלכם למאות אנשים ביום!

מוצרים לבילוי במים

רוב האנשים מבלים שעות רבות במים בים או בבריכה. יש כיום מגוון עצום של מוצרי פרסום שימושיים למטרה זו בין היתר ניתן להזמין: פריזבי – צלחות מעופפות, מגבות חוף עם הדפסה, כדורי ים , מזרוני ים,גלגלי ים מטקות ממותגות, כפכפי ים עם הטבעת לוגו, מחצלות לחוף  ועוד.

כולם נמצאים בחוץ וזה הזמן הכי טוב לפרסם את עצמכם ולחשוף את העסק שלכם בצורה חכמה עם מתנות ממותגות לקיץ. 

שתפו

תוכן עניינים

יש לך שאלה? רוצה רק לברר משהו? השאר לנו פרטים כאן, ונחזור אליך בהקדם:

תוכן עניינים

יש לך שאלה? רוצה רק לברר משהו? השאר לנו פרטים כאן, ונחזור אליך בהקדם:

דברו אתנו בווצאפ

דברו אתנו בווצאפ

דברו אתנו בווצאפ