שרון
שרון

מנהלת החטיבה

גיל גיפט

מקררים את הקיץ עם מתנות ללקוחות

הקיץ מתקרב אלינו בצעדי ענק, וזה הזמן לפנק את העובדים או הלקוחות היוצאים לחופשה במתנות ממותגות לקיץ

למי ששכח נזכיר, השקעה במתנות לעובדים הנה חשובה לאין שיעור ויכולה להפוך כל עובד, לשבע רצון ממקום לעבודתו ומכאן, השמיים הם הגבול. 

לכן יש להשקיע מחשבה לנושא ולבחור מתנות מתאימות אשר יהיו בעלות ערך מוסף ובד בבד, יגרמו לעובדים להרגיש מוערכים.

בקיץ ישנם אירועים רבים- אירועי פתיחת עונה, אירועי ים, בריכה, חופש גדול וקייטנות. היות ואירועי קיץ סובבים סביב פעילויות מים וקירור, אנחנו צריכים לקחת את זה בחשבון – למשל מתנפחים ממותגים – מזרנים וכדורים הם אלמנטים מקשטים מדהימים לאירועי בריכה. 

לאירועי ים נוכל לתת מגבות ממותגות, לונג לים עם מיתוג ALL OVER וגם כובעי קש, כובעי מצחייה, בקבוקים איכותיים וכוסות רב פעמיות עם קש לשתייה קרה יוכלו לשמש כמתנות מקוריות וסופר שימושיות.

מגוון מוצרים לקיץ מפנק 

ישנן מתנות יותר איכותיות ושימושיות לקיץ כמו צידניות ממותגות לחוף הים וטיולים, כיסאות ים מתקפלים, שמשיות, מחצלות וציליות, כולן מתנות מעולות שכל אחד ישמח לקבל!

במידה ומדובר באירוע רב משתמשים ישנם אביזרי קיץ משלימים נוספים שתוכלו להזמין – מוצרים כמו מניפות, מאווררים ניידים, כוסות שתייה קרה חד פעמיות עם מיתוג, מגבות, בקבוקים ומחצלות ממותגות לים ערכות להכנת קוקטיילים וארטיקים מרעננים. 

כל אלה הם מוצרים שניתן להזמין בכמות גדולה והם כמובן משדרגים כל אירוע. בואו לבחור מתנה מעוצבת , ממותגת, שמדברת בשפה של הארגון שלכם. אבל הכי חשוב שכיף לקבל!

שתפו

תוכן עניינים

יש לך שאלה? רוצה רק לברר משהו? השאר לנו פרטים כאן, ונחזור אליך בהקדם:

דברו אתנו בווצאפ

דברו אתנו בווצאפ

דברו אתנו בווצאפ