דניאל
דניאל

מנהל לקוחות

גיל גיפט

מטריות ממותגות לעסק עכשיו זה הזמן

מטרייה ממותגת מהווה את אחד המתנות המבוקשות ביותר של השנים האחרונות, בעיקר לאור החרפה במזג האוויר והבנה כי המטרייה היא אביזר אופנתי, כפי שניתן לראות ברשתות החברתיות. 

לא מעט מובילות רשת מהארץ ומהעולם משתמשות במטריה ממותגת של חברת אופנה או ראשי התיבות של השם הפרטי, ובכך מסתובבות בחופשיות בשבועות האופנה וברחוב, גם כאשר הגשם מסרב להיפסק. 

עם זאת, רכישה של מטריה ממותגת מחייבת חשיבה מעמיקה לגבי החברה ממנה אתם רוכשים, וזאת בכדי לבצע השקעה כספית לטווח הרחוק. 

בנוסף, מעסיקים רבים מחליטים לוותר על המתנות המסורתיות ולעבור למתנה ממוקמת אשר מהווה גם אלמנט של קידום מכירות בדמות של מטרייה אותה ניתן למתג ברוח העסק. 

על מנת שתוכלו להיות בטוחים כי כספכם מושקע בחוכמה, בדקו היטב כי אתם רוכשים את המטרייה דרך חברה מקצועית אשר עושה שימוש הן בחומרי גלם איכותיים והן מבצעת מולכם תיאום ציפיות, כך שתוכלו להיות רגועים כי כספכם מושקע בחוכמה וכי אתם מקבלים בסופו של דבר מתנה מצוינת בעבורכם או בעבור בני המשפחה והחברים כמו גם עמיתים לעבודה אשר ישמחו לקבל מתנה מקורית ומיוחדת כמו מטרייה מעוצבת.

מטריות עם לוגו – פתרון מעולה לעסקים

מטריות ממותגות לחורף הן מוצר שימושי ביותר ובעל חשיפה ענקית יש מגוון רחב של מטריות לחורף , החל מ-מטריות מיני , מטריות גדולות, ועד ל-מטריות ענקיות עם ידית סבא . 

המטריות מתאימות לנשים וגברים עם הדפס לוגו פרסומי. מטרייה ממותגת היא מוצר פרסום יעיל לקידום מכירות ופרסום אפקטיבי בימי החורף הגשומים וכמובן מתנה שימושית ללקוחות. מטריות עם לוגו החברה למיתוג והעצמת הלוגו והמותג, ולהרגשת השייכות של העובד בארגון.

 מטריות יכולות להיות למזכרת מקורית ויעילה למשתתפים באירועים חברתיים, ימי קד”מ, לכנסים ולתערוכות. 

לחוגגים בימי החורף, מטרייה מודפסת יכולה להוות פתרון מצויין לחלוקת מזכרת לאורחים ולמשתתפים בשמחה גם ממותגת  ומעניקה הגנה מגשם. 

על מנת להתאים אישית את המתנה ולמקסם את היעילות הפרסומית שלה בהתאם לתקציב הנבחר מוזמנים להתייעץ עם המומחים של גיל גיפט מתנות ממותגות 

תוכן עניינים

יש לך שאלה? רוצה רק לברר משהו? השאר לנו פרטים כאן, ונחזור אליך בהקדם:

דברו אתנו בווצאפ

דברו אתנו בווצאפ

דברו אתנו בווצאפ