מתנות עם מיתוג מתאימות לציבורים שונים ולמטרות שונות: הן למטרות עסקיות הן לאנשים פרטיים. היתרון הנעוץ במתנה ממותגת היא היכולת להתאים את המיתוג באופן אישי לכל צורך או אירוע. בזכות זה, מתנות ממותגות מתאימות במקרים רבים
אילן
אילן

מנהל מקצועי
גיל גיפט

מטריות ממותגות לא מה שחשבת!

בארץ לא יורד המון גשם. אך במקומות רבים בעולם משתמשים במטריה במשך כל השנה. למה? כי מסתבר שהמטריה הומצאה בהתחלה כדי להגן בכלל מפני השמש ולכן בקיץ היא הופכת לשמשייה ובחורף למטריה, מעטים יודעים עד כמה כבוד נותנים למטרייה, עד כדי כך שב-10 בפברואר, נחגג יום המטריה הבינלאומי במדינות שונות בעולם.

 ואפילו עושים לכבודה פסטיבל! כפר קטן בצפון תאילנד, מתמחה כבר למעלה ממאה שנה בעיצוב אומנותי של מטריות.

אחת לשנה, באמצע ינואר מתקיים בכפר השקט פסטיבל צבעוני בו מוצגים בחגיגיות מוצרי הכפר בדגש על מטריות, 

בימי הפסטיבל מאות מטריות צבעוניות תלויות בחלונות הבתים ובפתחי החנויות.

למי מאיתנו אין מטריה בבית? קטנה ומקופלת או גדולה וארוכה, ברוב המקרים מדובר על מטריה שחורה, משעממת וכזאת שתהפוך את היום האפרורי שלכםלעוד יותר משעמם.

 מטריות ממותגות זה מוצר משעמם? שאין מה לחדש בו? אז זהו שלא!

מטריות ממותגות ששווה להכיר

מעסיקים רבים שמעניקים מתנות לעובדים לחורף נוהגים לתת מטריות ממותגות. מוצר שימושי ביותר לחורף ללא ספק אשר נותן חשיפה טובה לעסק ברחוב ובכל מקום. הבעיה היא שלכולם יש מטריה בבית מדוע שהעובדים ילכו עם מטריה ממותגת שקיבלו בעבודה?

צוות גיל גיפט ממליץ לצאת מחוץ לקופסה ולתת לעובדים מטריות ממותגות חדשניות ומקוריות

רוצים דוגמאות? 

 מטריה מתהפכת – אחת הסיבות העיקריות שישראלים לא אוהבים להסתובב עם מטריה היא שלעיתים קרבות השימוש בה הוא מסורבל ולא נוח, בייחוד קיפול המטריה. תמיד זה קורה וזה ממש מעצבן, קיפול המטריה מתיז עלינו רסיסים של מים ומרטיב אותנו. המטריה ההפוכה מתקפלת פנימה, כך שטיפות הגשם שנשארו על גבי המטרייה נשארו בתוכה. ופשוט אך גאוני, לא?

כובע מטריה – כובע מטרייה הוא מוצר שימושי וייחודי מאוד מדובר בעצם  במטריה מתקפלת, מעוצבת בצורה  כזאת שניתן לחבוש אותה על הראש ללא צורך להחזיק אותה בידיים. המוצר מגיע עם מתקן חבישה אלסטי ומאפשר חבישה על הראש בצורה נוחה וקלה תוך כדי השארת הידיים פנויות! בנוסף יש שרוך קשירה לצוואר להגנה מפני רוחות.

מטרייה מחליפה צבעים –  מטריה עם הדפס של טיפות גשם בצבע לבן.ברגע שהגשם מתחיל לרדת, החגיגה תתחיל גם   חומר מיוחד המצוי על ההדפס גורם לצבע הטיפות המודפסות לשנות צבע בהתאם לרמת הרטיבות . הגנה מפני גשם בסטייל אופנתי.

אין ספק שכיום ניתן להזמין מטריות ממותגות ולהפתיע את העובדים לקראת החורף.

שתפו

תוכן עניינים

יש לך שאלה? רוצה רק לברר משהו? השאר לנו פרטים כאן, ונחזור אליך בהקדם:

תוכן עניינים

יש לך שאלה? רוצה רק לברר משהו? השאר לנו פרטים כאן, ונחזור אליך בהקדם:

דברו אתנו בווצאפ

דברו אתנו בווצאפ

דברו אתנו בווצאפ