שרון
שרון

מנהלת חטיבה
גיל גיפט

רעיונות מוצלחים להענקת מתנות לעובדים

מאוד לא פשוט למצוא רעיונות טובים לנתינת מתנות לעובדים וללקוחות. המתנות צריכות להיות פרקטיות, ונוחות לשימוש יום יומי, לקלוע לטעם של קהל רחב והכי חשוב לעורר אהדה, הזדהות ורגשות חיוביים למותג שלכם.

ראשית צריכים להגדיר מהי המטרה בנתינת המתנה: לפנק ולתת הרגשת הערכה? מטרה עסקית טהורה של הגדלת מעגל הלקוחות? פרסום וחשיפה למותג ברחוב?  לאחר שישנה מטרה ברורה, יש לבחור את המוצר ולהדפיס בצורה חכמה את הלוגו או הסלוגן שלכם.

 המוצרים הכי נמכרים בתחום מתנות לעובדים 

מתוך ניסיון של שנים רבות בתחום, הנה כמה רעיונות שלקוחות ועובדים מאוד אוהבים לקבל:

כלי כתיבה איכותיים עם לוגו

כלי כתיבה הם מצרך נחוץ מאוד לכולם במיוחד לאנשים שעובדים במשרד או סוכני שטח. תמיד מחפשים אותו, ואף פעם אין לנו מספיק עטים לכתיבה, דווקא בזכות זה, הוא מתנה פרקטית שתמיד שמחים לקבל. שווה להשקיע בעט איכותי עם מראה יוקרתי כדי שהלקוח או העובד שלך, ירצה לשמור עליו ולקחת אותו לכל מקום.

שעון קיר ממותג

 זמן שווה כסף, והזמן של כולם יקר, המידע הכי חשוב לכל אחד ובפרט לעסקים הוא מה השעה? לכן שימוש בשעון, הוא מחוייב המציאות. שעון קיר ממותג, ודאי יקבל מקום מרכזי על קיר במשרד, וכל פעם שיסתכלו בו יזכרו אתכם. שווה במיוחד

תיק עם הדפסים

 כולם היום הולכים עם תיק, כל מי שהולך מאחורי העובד שלכם ייחשף למותג, חשיפה תדירה ברחוב וקידום מכירות נפלא.

שוקולד עם לוגו

 שוקולד איכותי תמיד משמח ומשאיר טעם של עוד. חבילת שוקולדים משובחת וממותגת, תשאיר לכולם זכרון מתוק מכם.

לוח שנה 

כל עסק או חברה מתכננים את העבודה לפי חודשים, הכי נוח להסתכל על לוח שנה קטן הממוקם בשולחן העבודה או לוח שנה גדול, התלוי על הקיר המרכזי במשרד. מומלץ להעניק כל שנה, לוח שנה מעוצב וממותג.

מחזיק מפתחות אישי 

 מתנה שימושית מאוד, כולם משתמשים במפתח, וצריכים מחזיק מפתחות איכותי, כזה שלא נופל ממנו שום דבר חשוב. בדרך כלל כל אחד אוהב מחזיק מפתחות אישי ומיוחד, וזאת ההזדמנות שלך להיות שם במחיר מצחיק.

ציוד לטיולים

 עם ישראל הוא עם מטייל. החגים והחופשים מוציאים אותנו ביחד עם בני המשפחה לטבע, לכן ציוד קמפינג, יכול להיות מתנה שימושית במיוחד, חשיפה מעולה למאות לקוחות פוטנציאליים. 

כמובן שיש עוד עשרות רעיונות טובים, אל תזמינו לפני שתתייעצו עם המומחים שלנו שווה לנסות.

שתפו

תוכן עניינים

יש לך שאלה? רוצה רק לברר משהו? השאר לנו פרטים כאן, ונחזור אליך בהקדם:

דברו אתנו בווצאפ

דברו אתנו בווצאפ

דברו אתנו בווצאפ