יהודית
יהודית

מנהלת לקוחות
גיל גיפט

מחממים את הלב עם מתנות לחורף לעובדים

ישראל היא בדרך כלל ארץ שמאוד חם בה אל לעיתים מזג האוויר יכול להיות בחוץ קר וגשום, ובא לכם לתת מתנה שתהפוך את החורף לחם ומפנק! כשמזמינים מתנות לחורף לעובדים חשוב לבחור מוצרים מפנקים. מתנות כאלה הן מסוג המתנות שאנו נותנים ליקירנו גם ללא שום סיבה מיוחדת. 

החורף הוא עונה קרה ואנשים רבים בישראל יכולים לחוש בחורף שקר להם מאוד.. אם אנחנו רוצים לעזור לבני משפחה שלנו או חברים שלנו להתמודד עם החורף הקר אנחנו יכולים לקנות להם מתנות שיעזרו להם לעבור בשלום ובכיף את החורף. ישנה אפשרות לתת מספר מוצרים וליצור מארז עם מספר מתנות חוויה חורפית חמימה ומושלמת

 ניתן כמובן תמונה של לוגו בית העסק עם משפט קליט שמעביר מסר שיווקי. 

מתנות לחורף לעובדים מה מומלץ?

כוס תרמית –  כוס שמותאמת יותר לנשיאה ובניגוד לכוס הקפה הביתית היא לרוב כוללת דופן כפולה, או חבק סיליקון שמאפשר הרמה של ספל הקפה לאורך זמן מבלי לקבל כוויה ביד, בנוסף היא כוללת מכסה אטום שמאפשר יותר גמישות באופן הנשיאה של הכוס מבלי שהיא תזלוג החוצה ולסיכום היא לרוב תרמית שזו התכונה החשובה ביותר בין הכוס הביתית לכוס התרמית. שכן הכוס התרמית במתוכננת לשמור על חום המשקה לאורך זמן תוך כדי התחשבות בטמפרטורה של החלל בו היא נמצאת

המטרייה ממותגת – היא שומרת על מקבל המתנה מפני הגשם והוא הולך איתה לכל מקום והכי חשוב שחוסך לו את ההוצאה בקניית מטריה. זה מוצר חובה בחורף לכל אדם – ללא המטרייה קשה להסתובב בגשם. הלוגו של העסק מקבל חשיפה גבוהה בחורף מכיוון ששטח המיתוג של המטריה הוא גדול יחסית לשאר מוצרי הפרסום המחולקים בחורף והוא בעל תועלת רבה למקבל המתנה שיכול לשמור אותה למשך שנים.

כירבולית ממותגת –  שמיכה שנעים להתכרבל אתה מול הטלוויזיה או כאשר קוראים ספר טוב. מתנה מאוד שימושית ויעילה שיכולה להביא הרבה מאוד תועלת בחורף. שמיכה נעימה זו יכולה להיות עשויה מצמר או מבד סינתטי. לרוב שמיכות מסוג זה הן לא מאוד גדולות אבל הן בהחלט מספיקות בשביל לחמם את הרגליים והגוף ביום קר. ניתן לקנות כירובלית במגוון צבעים ובמגוון רחב מאוד של עיצובים והדפסים. 







שתפו

תוכן עניינים

יש לך שאלה? רוצה רק לברר משהו? השאר לנו פרטים כאן, ונחזור אליך בהקדם:

תוכן עניינים

יש לך שאלה? רוצה רק לברר משהו? השאר לנו פרטים כאן, ונחזור אליך בהקדם:

דברו אתנו בווצאפ

דברו אתנו בווצאפ

דברו אתנו בווצאפ