אילן
אילן

מנהל מקצועי

גיל גיפט

מארזי שי לחג איך עושים את זה נכון?

בישראל נהוג להעניק מתנות לחג לעובדים על מנת לשמר את התחושה הלאומית יהודית במקום העבודה ולייצר חיבור שהוא מעבר לחיבור המקצועי בין העובדים לארגון בו הם משקיעים את מירב זמנם. בבואכם לבחור מתנה לחג קשרו קשר למהות החג עצמו עם טוויסט מודרני לימינו אנו- ראש השנה משמעו התחלות חדשות, פסח זה חג של תקומה וגבורה וכדומה.

הבעיה היא להתאים מארזי שי לחג שכל העובדים יהיו מרוצים ממנו. מעסיקים רבים, מתקשים למצוא מתנת חג אחת שתתאים לכלל העובדים. אם הם יבחרו בפריט למטבח, מוצרי טואלטיקה, פריט מחנאות או פריט מעולם הספורט, תמיד יהיו כמה עובדים מרוצים וכמה עובדים פחות מרוצים. 

 מומלץ ללכת על המכנה המשותף הרחב ביותר ולתת מארזים של ממתקים ומוצרי מזון כך יש סיכוי גדול להבטיח את  שביעות הרצון של כלל העובדים. מארזי המתוקים הם הדרך הטובה ביותר לאחל חג שמח ומתוק לעובד ולכל בני משפחתו.

מארזי שי לחג לעובדים שאוהבים 

 ללא ספק מארזי שי לחג הם פתרון מוצלח ויעיל למתנות לחג לעובדים או ללקוחות היתרון הגדול שיש להם שניתן להתאים את המוצרים באופן אישי וליצור מארז מיוחד עבורכם. איך בוחרים מארזי שי לחג?  

הטיפ הראשון הוא – תהיו יצירתיים! מתנה יצירתית תמיד מעלה חיוך על הפנים ומחשבה של “וואלה, איך לא קיבלתי את זה קודם?”, ותאמינו לנו – אתם רוצים להיות הספק היצירתי שכולם מדברים על המתנה שהוא הביא גם שנה אחרי.

הטיפ השני הוא לבחור מארז שיתאים לרוח החג, כך שמארז שמכיל בקבוק יין, בקבוק שמן זית, צנצנת של חרוסת וצנצנת ריבה יכול להתאים בצורה מושלמת לחג.

חשבו על המארז האחרון שקיבלתם שהיה נראה כמו מתנה שעברה מאדם לאדם עד שהגיעה גם אליכם, זאת לא הרגשה טובה וזה משדר חוסר השקעה מצד המעביד.

צריך לחשוב על הפקת מארז שי ייחודי שיהיה כיף לקבל, מארז כמו מזוודה קטנה שנפתחת ללוח שש בש המשלב פותחן לבקבוקים למשל.  

מארזי שי ללקוחות ולעובדים יכולים להיות יינות או קרמים, אבל הם גם יכולים להתאים לרוח התקופה ולרוח החג ויש להתחשב בפרמטר החשוב הזה. לתת חרוסת לראש השנה פחות מתאים ולתת סט שמיכות מחממות בשיא הקיץ זה גם לא כל כך מתאים.

זכרו שבחירת מארזי שי לעובדים או ללקוחות צריכה להיות שימושית. סט של קרמים, סט של סבונים או מארז של בקבוק יין ושתי כוסות יכולים להיות מארזים מושלמים לצורך הענקת מתנה שתתאים לכולם. תמיד מומלץ לפנות לעזרת צוות של חברה מקצועית למתנות ממותגות להתאמה מושלמת 

שתפו

תוכן עניינים

יש לך שאלה? רוצה רק לברר משהו? השאר לנו פרטים כאן, ונחזור אליך בהקדם:

דברו אתנו בווצאפ

דברו אתנו בווצאפ

דברו אתנו בווצאפ