יהודית
יהודית

מנהלת לקוחות

גיל גיפט

גאדג'טים למשרד 2021

בעולם העסקי של היום, מחלקים מתנות שימושיות ומועילות אשר נותנות מענה אמיתי לצרכים שונים של אנשים שונים. לא משנה מה אתם חושבים על גאדג’טים וטכנולוגיות מתקדמות, רוב הקהל, מתעניין בתחום ויודע שמדובר בפתרונות שנועדו לעשות לנו חיים קלים,הם פותחו והומצאו מתוך צורך קיים בחיי היום יום. 

הגאדג’ט או בעברית חֲפִיץ הוא מוצר חדשני וייחודי,המבוסס על פטנט טכנולוגי. זה יכול להיות צעצועים, עזרים נלווים למכשירי חשמל ומוצרי אלקטרוניקה קטנים.

אם העובדים או הלקוחות שלכם אוהבים מתנות ממותגות וגם חובבי טכנולוגיה, אז בוודאי תשמחו לשמוע אודות חידושים בתחום מתנות של גאדג’טים ממותגים חדשים לשנת 2021. 

גאדג’טים למשרד מהווים חלק בלתי נפרד מהחדשנות של עולם האינטרנט והטכנולוגיה של השנים האחרונות. חידושים בסמארטפונים, אביזרי עזר לטלוויזיות וקונסולות משחקים הם חלק מהגאדג’טים הפופולריים

 איך לבחור גאדג’טים ממותגים לעובדים?

הנה כמה דוגמאות לחידושים הבולטים בעולם הטכנולוגיה שיפתיעו את העובדים או הלקוחות שלכם

מעמד שולחני לטלפון עם רמקול

פתרון יעיל ושימושי ביותר להעמיד את הטלפון של על השולחן. בעזרת הרמקול שמותקן במעמד ניתן לבצע שיחות והידיים נשארות פנויות להשלמת המשימות..

דיסק און קי 

 מדובר בפתרון טכנולגי יעיל ביותר אשר מסייע לנו לטעון מידע ולהעביר אותו ממקום למקום בקלות, ללא הצורך לסחוב את המחשב. ניתן להעניק במתנה לעובדים, ללקוחות, לספקים דיסק און קי מעוצב ומתקדם,שימושי מאוד להעברת מידע במשרדים ובכלל

משקפי מציאות מדומה 

ניתן לחבר את המשקפיים לסלולר וליהנות מחווית צפייה בסרטים ושימוש במשחקים ובאפליקציות שונות 

רמקול בלוטוס ממותג 

המון אנשים רוצים להגביר את הקצב בחדר הכושר, לשדרג את חווית הנסיעה ברכב, להנעים טיול בטבע וכו’ איך שלא תסתכלו על זה מוזיקה היא חלק בלתי נפרד מחיינו בכל מקום ובכל זמן. מה יותר טוב מלתת רמקול בלוטוס ממותג. רמקולי Bluetooth הם אידיאליים לחובבי המוזיקה שכן הם עובדים עם כל הטלפונים והטאבלטים החכמים.

עכבר חדשני ממותג בתאורת לד 

 כל מי שמשתמש במחשב זקוק לעכבר.  כיום יש עכברים מודרניים אלחוטיים ונוחים מאוד לשימוש לדוגמה: עכבר עם תאורת לד בעיצוב מותאם לכף היד עם שפע של לחצני קיצור המעייל את העבודה .

מטען שולחני אלחוטי 

אחד הגאדג’טים המוצלחים הנוגעים לעולם המטענים, הוא מטען שולחני אלחוטי מאפשר לטעון את המכשיר ללא מאמץ, כל מה שצריך לעשות הוא להניח את הטלפון הסלולרי על המטען וזהו, הטעינה מתחילה. המטען השולחני מתאים לרוב המכשירים התומכים בטעינה אלחוטית.

שתפו

תוכן עניינים

יש לך שאלה? רוצה רק לברר משהו? השאר לנו פרטים כאן, ונחזור אליך בהקדם:

דברו אתנו בווצאפ

דברו אתנו בווצאפ

דברו אתנו בווצאפ