מה עושים לפני שרוכשים מתנה לעובדים?

הענקת מתנות לעובדים שלנו היא דבר נפלא כאשר אנחנו נותנים לעובדים שלנו מתנה אנו משדרים להם ששמים לב אליהם ושמים לב לכך שהם חשובים לנו. קודם כל כבני אדם ואחר כך כעובדים. אז מה עושים לפני שמזמינים מתנות לעובדים?

למה בעצם חשוב כל כך להעניק מתנות לעובדים שלנו? בעולם בו אנחנו חיים ובמיוחד בעולם העסקים יש הרבה תחרות ולחץ. אם אנחנו רוצים שבחברה שלנו יהיה חוץ מהתחרות והלחץ גם ערכים כמו חברות וערבות הדדית כדאי לנו בהחלט להעניק לעובדים שלנו מתנות. כאשר אנחנו מעניקים לעובדים שלנו מתנה או שי לרגל חג או אירוע אישי מיוחד אנחנו מראים להם שאכפת לנו מאוד מהתרומה שלהם לעסק שלנו ואנחנו רוצים לתרום להם בחזרה כפי שמגיע להם. הענקת מתנה היא נתינה שבאה מכל הלב ועובדים רבים יכולים להתרגש מאוד מיחס זה.

על מה יש לחשוב לפני שמזמינים מתנות לעובדים?

עירכו סקר מקדים

יש הבדל  גדול בין הרצון של העובדים לבין מה שהם צריכים בפועל.  לעיתים מעסיקים מחליטים לתת מתנות חסרות תועלת שלא נותנות שום ערך כמעט לעובד, מלבד “לעשות רושם”.

כדי שתוכלו לדייק בבחירת המתנה שלכם חשוב לערוך סקר קצר ולהציג בפני העובדים מספר אפשרויות של מתנות. כך, תוכלו להבין באמת מהם הצרכים הנדרשים של העובדים ובכך לבצע תיאום ציפיות רגע לפני שאתם מזמינים.

הגדירו את מסגרת התקציב

יש לחשוב היטב על היקף התקציב אותו תרצו להקדיש לטובת הרכישה.  העדיפו להזמין ברכישה מרוכזת, כך  ניתן להוזיל עלויות בצורה משמעותית. לכן עדיף לבצע את ההזמנה במקום אחד ולא דרך כמה  ספקים.

מעסיקים רבים חושבים כי מתנות לעובדים או ללקוחות  הן מתנות יקרות למדי, אולם גם בתקציב נמוך יותר ניתן בהחלט לרכוש מתנה  איכותית ומרשימה  כמו לדוגמה: סט כוסות וקנקנים מעוצבים .

הזמנה דרך חברה המתמחה במיתוג של מתנות לעובדים

בתהליך הרכישה חשוב למצוא חברה מקצועית שמתמחה בתחום של מיתוג מתנות לחברות ןעסקים.

באמצעות מיתוג אישי תוכלו להעניק לעובדים מתנה בלתי נשכחת, במחיר סביר – וזאת בתנאי כי אתם רוכשים מתנות בצורה מרוכזת.

סקר אשר נערך לאחרונה, מגלה כי המתנות הכי מבוקשות והכי שימושיות עבור העובדים הם: כלי הגשה ויין, סירים, מחבתות,ועוד מגוון כלי בית  

 

 

תוכן עניינים

יש לך שאלה? רוצה רק לברר משהו? השאר לנו פרטים כאן, ונחזור אליך בהקדם:

דברו אתנו בווצאפ

דברו אתנו בווצאפ

דברו אתנו בווצאפ