מתנות ממותגות בכמויות גדולות

בארץ יש המון מוסדות גדולים כמו צה''ל, משרדי ממשלה, מוסדות חינוך, ועדי עובדים ועוד. מועסקים בהם מאות ולפעמים גם אלפי עובדים, והם קשורים למעגלים רחבים יותר בציבור. שם המשחק פה הוא שמירה על איכות ההדפסה, גם בהיקף גדול מאוד של מוצרים, אריזה מקצועית והובלה מהירה ליעד

יש הבדל מהותי בין חנות קטנה לממכר מתנות עם מיתוג לבין חברה גדולה. כשאדם נכנס לחנות הוא חושב על מה שהוא עצמו צריך, או מקסימום מספר מצומצם של חברים או בני משפחה, הוא חושב בקטן. לא מסובך בכלל לעבוד בשיטה כזאת, יש מאות חברות הדפסה על מוצרים שעובדות בכמויות קטנות, פריטים בודדים או עשרות. אך מה קורה שמוסדות גדולים, חברות ענק וגופים גדולים במשק, צריכים להזמין מתנות ממותגות לעובדים או ללקוחות שלהם? כאן הסיפור שונה לגמרי, ומצריך יכולות וניסיון שונה בתכלית.

העבודה מתבצעת מול מנהלי כוח אדם או ועדי עובדים, וחשוב להשקיע המון מחשבה כדי להגדיר נכון את הצרכים והיעדים של העסק או הארגון, וכך להתאים את המוצר הנכון עבורם. המוצרים צריכים לקלוע למגוון רחב של אנשים וזה לא פשוט. אתגר נוסף הוא ההתמודדות עם הזמנות בכמויות גדולות, ובחירה נכונה של ספקים בתחומי ההדפסה וההובלה.

מוצרי פרסום ללקוחות

ללא ספק הדרך הטובה לשימור הלקוחות של כל עסק היא חלוקת מוצרי פרסום ממותגים (בצורת מתנות כמובן) ללקוחות הנאמנים שלהם . בדרך כלל נהוג לחלק אותם ללקוחות מועדפים, לכבוד אירוע ספציפי או לקראת חגים. הרעיון הוא למצוא מוצר שישמש את הלקוחות שלכם ביום יום, ומהווה חלק בלתי נפרד מהעסק שלהם. הזמנה מסוג זה, היא בדרך כלל בהיקפים גדולים ובכמויות גדולות, כך שהן יוכלו לשמש את העסק לשנים רבות מבלי להזמין שוב ושוב לכל לקוח בנפרד (מה שמביא כמובן לחסכון בעלויות)

מתנות ממותגות לעובדים 

מתאים יותר למשרדים גדולים או לעסקים, שיש בהם כמות עובדים נכבדה (30 לפחות). בסוג כזה של מתנות יש הזמנות תכופות יותר ובדרך כלל ידעות מראש לפי תקופה, בדרך כלל מדובר לפני חגים ואירועים מיוחדים. האתגר הוא בגיוון, העובדים זוכרים היטב מה הם קיבלו בשנה שעברה, ולכן חשוב שיהיה לחברת המתנות מגוון רחב, הכולל סוגים שונים של מוצרים, כך שיהיה קל לקבוע מראש תמהיל הזמנות נכון.

מתנות עם לוגו למוסדות 

בארץ יש המון מוסדות גדולים כמו צה”ל, משרדי ממשלה, מוסדות חינוך, ועדי עובדים ועוד. מועסקים בהם מאות ולפעמים גם אלפי עובדים, והם קשורים למעגלים רחבים יותר בציבור. שם המשחק פה הוא שמירה על איכות ההדפסה, גם בהיקף גדול מאוד של מוצרים, אריזה מקצועית והובלה מהירה ליעד. כמובן שההתנהלות שונה מלקוח קטן יותר, ובדרך כלל חברה מוצלחת, זוכה במכרזים גדולים למשך תקופה ארוכה.

לא פשוט למצוא חברה שיודעת לעבוד עם מגוון רחב של לקוחות. אבל יש כמה כאלה שיש להן ניסיון רב ומומלץ לעבוד איתן. 



תוכן עניינים

יש לך שאלה? רוצה רק לברר משהו? השאר לנו פרטים כאן, ונחזור אליך בהקדם:

דברו אתנו בווצאפ

דברו אתנו בווצאפ

דברו אתנו בווצאפ