אילן
אילן

מנהל מקצועי

מתנות לקיץ לעובדים - אז מה נותנים השנה?

אין תחליף לרגע המיוחד והמרגש שבו מוגשת לעובד מתנה לאות הערכה והוקרה. כל מתנה – בין אם היא ניתנת לכבוד החג ובין אם היא מוגשת לעובד סתם כך כי מתחשק – היא הדרך הטובה והמספקת ביותר להעמיק את הקשר בין העובד למעביד ולהבטיח שנים רבות וטובות של עבודה משותפת בהנאה גדולה.

כל עונה והמתנה שלה וכל חג עם השי המיוחד שלו.

כבר עכשיו מומלץ לרכוש מתנות לקיץ לעובדים על מנת לתת להם מוצר שימושי ויעיל לחודשי הקיץ וכמובן לחופשה.

אחד המוצרים השימושיים ביותר בכל יציאה לטבע הוא ללא ספק הצידנית.   כיום צידניות ממותגות נחשב למוצר מנצח לימי הקיץ הלוהטים, הצידניות משמשות אותנו הן בטיול בטבע, או בפיקניק משפחתי, או סתם ביציאה קטנה לים.

מתנות לקיץ לעובדים שאוהבים לצאת לטבע

צידניות הם כלי אחסון לשמירה על קור, אצלנו תמצאו מגוון רחב של צידניות רכות או קשות, שניתן להדפיס עליהן את הלוגו של העסק שלכם.

כך למעשה ניתן למתג את הצידניות ולהתאימן כמתנה נהדרת לקיץ לעובדיכם כמוצר לקידום מכירות.

צוות גיל גיפט מתנות ממותגות מפרט עבורכם את האפשרויות לרכישת צידנית ממותגת לפי התאמה לעסק שלכם:

תיקי ים עם צידנית

לתיקי ים עם צידנית יכול להיות שימוש כפול. תיקים אלו נוחים מאוד בשביל נסיעה לחופי הים. בתוכן הן מכילות תא תרמי של קירור, ולכן אפשר להשתמש בהן כצידנית.  העיצוב שלהן אלגנטי. מתנה זו אידיאלית ביותר כאשר רוצים לתת תיקי ים לעובדים.

צידניות מתקפלות

צידניות מתקפלות יכולות להיכנס בקלות לתיק טיולים. ולכן הן מתנה שימושית וקומפקטית. צידניות מתקפלות ישמשו בדרך כלל מתנה משנית בתוך תיק נסיעות וטיולים גדול שיחולק לעובדים.

צידניות על גלגלים

היתרון של צידניות גדולות על גלגלים, שהן נוחות לנשיאה. בנוסף, הן מעוצבות כמו תיק אלגנטי על גלגלים. לצידנית יש מקום גדול ורחב להכניס מלא ציוד כגון אוכל ושתיה שמתאים לפיקניק גדול משפחתי 

צידניות גב איכותיות

סוג נוסף של צידניות קטנות ואיכותיות, הן תיקי גב שמכילים צידניות. ישנם דגמים של תיקי גב עם שטח קטן לצידנית, וישנם תיקי גב עם צידנית בעלי נפח גדול ומשמעותי יותר.

התיקי גב שמשמש גם כצידנית היא מתנה מאוד שימושית ואיכותית הואיל וזה קל מאוד ונוח לשימוש, וגם משמש למגוון של דברים.

תיקי קניות עם צידנית

אם אתם רוצים לתת לעובדים מתנה שימושית שתביא לעסק שלכם מיתוג חזק בחיי היום יום, כדאי לכם לחלק לעובדים תיקי קניות עם צידנית. היתרון בצידניות אלו הוא שמחירם זול. אם אתם רוצים לתת לעובדים תיקי קניות איכותיים עם צידנית, תוכלו לבחור בדגם המרובע שהנפח שלו גדול יותר.

לא משנה מה תבחרו חשוב לוודא את איכות המוצרים ואת עמידות ההדפסה עליהם. אנו דואגים להדפיס על הצידנית בדפוס משי שעמיד לשמש ומים, בכך אנו מבטיחים למעשה שתקבלו מוצר איכותי ועמיד לאורך זמן רב.



שתפו

תוכן עניינים

יש לך שאלה? רוצה רק לברר משהו? השאר לנו פרטים כאן, ונחזור אליך בהקדם:

דברו אתנו בווצאפ

דברו אתנו בווצאפ

דברו אתנו בווצאפ