שרון, גיל גיפט
דף הבית » בחירת מוצרי קד”מ מיוחדים ללקוחות שלכם
בחירת מוצרי קד”מ מיוחדים ללקוחות שלכם
מי שבאמת רוצה לקדם את העסק שלו חייב לחשוב ברצינות על חלוקת מוצרי קידום מכירות. מוצרי קד”מ מתאימים גם לעסקים גדולים וגם לעסקים קטנים ויש בהם יתרונות רבים :
- הם משמשים כאמצעי עזר מודרני ויעיל לפנייה ישירה ללקוח 7\24
- הם מכוונים באופן ממוקד לקהלים מסוימים
- האפקט הפרסומי שלהם, נמשך זמן רב לאחר המועד שבו הם ניתנו.
- משדרים ללקוחות שאכפת לכם מהם ואתם מוכנים להשקיע בהם.
תחום מוצרי קידום מכירות, הפך כבר מזמן לענף מתפתח עם עשרות חברות מקצועיות בארץ. כיום כמעט כל בית עסק או חברה שמכבדת עצמה, טורחים ומחפשים רעיונות מיוחדים לחלוקת מתנה או גודיז ללקוחות פוטנציאליים שלהם בתערוכות, כנסים ובכל הזדמנות למפגש עם לקוחות פוטנציאליים, אף אחד לא מעוניין כבר במוצר סתמי או לא שימושי, כזה שיש כבר לכולם.
היום כדי לבלוט צריך להיות מקורי שונה ומפתיע, מוצר כזה עושה את העבודה, תורם ללקוח ועל הדרך מוסיף למיתוג העסק כמוכר ומוביל בתחומו.
איזה מוצר יכול להתאים לעסק שלכם וללקוחות שלכם?
מהי המתנה המפתיעה שתלהיב את קהל הלקוחות שלכם?
מוצרי קד”מ שלא מהעולם הזה!
עשינו סקר שוק קטן ואספנו בעבורכם רעיונות מקוריים למתנות ומוצרי קידום מכירות המתאימים לסוגי עסקים בתחומים שונים.
מוצרי קד”מ עם אמירה
אם רוצים להיות מיוחדים מומלץ לתת מוצרים המשלבים את האג’נדה או החזון של החברה כלומר לכתוב בקצרה (אולי אפילו בהומור מתוחכם ) את ה – ”האני מאמין” של העסק. המוצרים הללו מעבירים מסרים חברתיים וערכיים אשר מחברים את קהל הלקוחות שלכם למותג בזכות האמירה הייחודית שלו. מוצרים מסוג זה ניתן להתאים לכל עסק.
מוצרי קד”מ טרנדיים
אין אחד שלא אוהב לקבל מתנה עכשווית שעושה אותו IN . מומלץ במיוחד לעסקים המתמחים בתחומי האופנה השונים. דברים כגון: פריטי לבוש,אקססוריז, אבזירים לעיצוב שיער. לעסקים בתחום הטכנולוגיה ממולץ לתת גאדג’טים טרנדיים כמו למשל: רמקולי בלוטוס קטנים,מעמד לסמארטפון, מקלות סלפי,ועוד, העיקר להיות מעודכן!
אריזות מיוחדות
עטיפה או אריזה ייחודית ולא שיגרתית יוצרת את אפקט ההפתעה אצל הלקוחות ונותנת הרגשה של השקעה יתרה במוצר.זה נכון לכל עסק ובמיוחד לעסקים בתחומי האלקטרוניקה, גאדג’טים, קונדיטוריה ועוד.
חשוב להתאים את רמת הגימור של העטיפה או האריזה לבין איכות המוצר כדי שלא יווצר פער גדול מדי שמעלה גיחוך.
כמובן שתוכלו להטביע על המוצרים את הלוגו של העסק שלכם, או כל הדפס אחר שנראה לכם מתאים, וזה מה שהופך את המוצר ממוצר רגיל למוצר בעל ערך רב כאמצעי לפרסום וקידום מכירות.
שתפו