יהודית
יהודית

מנהלת לקוחות

גיל גיפט

מתנות ממותגות לעובדים בכירים

מי לא אוהב לקבל מתנות? יש מקומות עבודה שכיף לעבוד בהם, שיודעים לפרגן לעובדים שלהם בבונוסים כספיים, תחרויות נושאות פרסים,מתנות ממותגות לעובדים, ימי גיבוש מגניבים ושלל צ’ופרים, מהסוג שעושה חשק לקום בבוקר ולרוץ לעבודה. 

מהנדסים ב חברות היי טק, מספרים שאצלם בחברה מרעיפים על העובדים מתנות בלי סוף. 

 וכך מספר אחד הבכירים: “פעמים רבות אני מגיע למשרד ומחכות לי ולעמיתים שלי הפתעות קטנות – עט מעוצב, כוס קפה עם הקדשה אישית, נרתיק לסלולרי. 

חוץ מזה, פעם ברבעון יש לנו יום כיף עם בני הזוג וכל חצי שנה אנחנו נוסעים עם החבר’ה מהמחלקה על חשבון העבודה לסוף שבוע בצפון, לפעמים ראש הצוות בא ומודיע שהיום אוכלים חינם במסעדת יוקרה ועוד הטבות, שגורמות לי להחזיק מעמד ולחייך גם בתקופות לחוצות, בהן אני חוזר הביתה מהעבודה באמצע הלילה עם כאבי ראש”.

איזה מתנות ממותגות מומלץ להביא למנהלים?

אז מה אפשר להציע בתור מתנה ממותגת למנהלים? יש לא מעט גאדג’טים שמן הסתם המנהלים שלכם ישמחו לקבל אותם. חלקם יונחו אחר כבוד על שולחנם, או שלא. 

בחלקם אולי יעשו שימוש בבית או הם יעניקו אותם אחר כבוד לאחד מבני המשפחה. שלא לדבר על זה שיש גם לא מעט מתנות שהן מתכלות, כמו מארזי שוקולד או מארזים של דברי מתיקה ועוד דברים אחרים.

אבל תמיד יש אפשרות לחשוב קצת מחוץ לקופסה, ולהעניק למנהלים שלכם משהו מיוחד, כמו משחק קופסה שישעשע ויחכים אותם ואת בני משפחותיהם או החברים שלהם. 

בעידן הנוכחי בו הבילוי החברתי שלנו הפך “נכה”, במידה רבה, בשעה שלא מעטים מבינינו מוצאים עצמם יושבים יחד עם אחרים, אך כשכל אחד מאיתנו בוהה במסך האישי שלו. 

ניתן לקנות: איקס עיגול מזכוכית, משחק בניה לבנים מעץ, סט משחקי חשיבה ועוד 

מתנות ממותגות לעובדים עם מיתוג העסק שלכם, לא רק שהם ישמחו, אלא שגם תוכלו להפיק מכך תועלת, בדמות שיווק סמוי. זה יוכל להביא בעקיפין לגדילה במכירות של העסק שלכם ויש לכך תועלת רבה.

שתפו

תוכן עניינים

יש לך שאלה? רוצה רק לברר משהו? השאר לנו פרטים כאן, ונחזור אליך בהקדם:

דברו אתנו בווצאפ

דברו אתנו בווצאפ

דברו אתנו בווצאפ