שרון
שרון

מנהלת כללית

מתנות לעובדים לפסח מה חדש?

עם התקרבות האביב ובעת שהאקלים מתחמם, מעסיקים רבים מתחילים לחשוב איזו מתנה יוכלו להעניק מתנות לעובדים לפסח  

בחברות רבות יש עובד הממונה על נושא זה, ובכל מקרה – מי שמרכז את הנושא – עתיד למצוא מבחר די מרשים של מתנות יצירתיות ומיוחדות, ואפשרויות רבות לעיצוב שלהן בעזרת סיסמאות חרוטות, לוגואים, תמונות, ועוד

מתנה בפסח ובראש השנה נהוגה ברובם המכריע של מקומות העבודה, ומעסיקים רבים חושבים איך יוכלו לפנק את העובדים שלהם, ומבלי לצאת עם חור גדול מדי בכיס.

המגוון של המתנות האפשריות הוא עצום, ולרוב הפתרון הטוב ביותר הוא לבחור משהו פרקטי, עם רעיון מדליק מאחוריו, ולעתים גם מיתוג או סיסמה כלשהי שתעלה חיוך.

מתנות לעובדים לפסח 3 המומלצים 

ללא ספק אחד מהדברים הכי מרכזיים בחג הפסח הוא האוכל, עובדים רבים מבשלים בבית ויש פה הזדמנות לעזור להם בבישולים

אז הנה 3 המוצרים שאנו ממליצים לתת בתור מתנות לעובדים לפסח:

סיר טיגון חשמלי 3.5 ליטר הפעלה דיגיטלית

בפסח מטגנים יותר וסיר טיגון הוא מוצר מבוקש מאוד בקרב עובדים ובכלל. הוא מאפשר הכנה מהירה של בשר, דגים, ירקות, צ’יפס, עוגות, מאפים ועוד. 

יש לו לא מעט יתרונות כגון: כלי קיבול בנפח 3.5 ליטר, עוצמה: 1400W, פיזור אויר חם באופן חם באופן אחיד סביב המזון, טיגון ללא שמן או עם מעט שמן, הפעלה דיגיטלית מהירה ונוחה, מגוון תוכניות בישול מובנות, כיבוי אוטומטי והתראה בזמן סיום הבישול ניתן כמובן לצרף ברכה יפה ומקורית.

פלנצ’ה מחבת צלייה אינדוקציה 

מתנה נפלאה לחובבי הצלייה ללא לכלוך מיותר ובלי לצאת מהבית!  משטחי צליה פלנצ’ה הם כלי מעולה לצלייה על הכיריים במטבח, כך שמתאפשר להכין בו-זמנית כמות גדולה יותר של אומצות סטייקים, המבורגרים ונתחי בשר קטנים כמו מעורב, דגים ואף ירקות, ביצים או לביבות, בהשוואה לצלייה במחבת

משטחי צליה יצוקים עשויים מברזל או אלומיניום יצוק, ומוצעים בצורות שונות, הנפוצים ביותר הם משטחי צליה בצורת מלבן ועיגול. בנוסף, ניתן לחלק את משטחי הצלייה על פי גודלם, לאלה המתאימים להנחה על להבה אחת או שתיים על הכיריים

זוג מטחנות מלח\פלפל בגימור עץ

מושלם לאירוח בחג ובכלל שמים על השולחן וכל אחד מהאורחים טוחן לו כפי רצונו. מארז מהודר הכולל:

זוג מטחנות מלח\פלפל בגימור עץ 180 מ”ל מבית FOOD APPEAL מטחנות עם מנגנון קרמי איכותי !

מעולה לטחינת מלח גס, פלפל, עשבי תיבול יבשים ותבלינים שונים .ניתן כמובן למתג וגם להוסיף סלוגן מתאים.

לסיכום: בחירת מתנות לחג הפסח, או לחגים ואירועים אחרים אינה עניין פשוט כלל. מעסיקים משקיעים לעתים מחשבה רבה באופן שבו יבחרו לפנק את העובדים שלהם, ובו בעת  גם לאפשר לעצמם חיסכון כלכלי. 

מוזמנים להתרשם באתר שלנו ממגוון מתנות ממותגות וכמובן להתייעץ עם הצוות המקצועי שלנו.

שתפו

תוכן עניינים

יש לך שאלה? רוצה רק לברר משהו? השאר לנו פרטים כאן, ונחזור אליך בהקדם:

דברו אתנו בווצאפ

דברו אתנו בווצאפ

דברו אתנו בווצאפ