יהודית
יהודית

מנהלת לקוחות

גיל גיפט

מארזי שי לחג מתוק במיוחד

מארזי שי לחג ללקוחות הם באמת עניין שלא פשוט לבחור. יש כל כך הרבה אפשרויות, כל אחת יותר יפה ומקורית מהשניה, שאי אפשר שלא לשאול איך בכלל מתחילים עם העניין הזה של בחירת מארז. מארזי שי ללקוחות צריכים להיות כאלו שיגרמו למקבלים אותם להגיד “וואו!”

ההחלטה להביא מארזי שי לחג כמתנה לאנשים היקרים לנו מאגדת בתוכה יתרונות רבים:

מקוריות – אנחנו אלו אשר מחליטים ממה החבילה תהיה מורכבת ובכך נוכל להרכיב מתנות מקוריות אשר יכללו מספר פריטים חיוניים ומקוריים בחבילה.

היצע גדול – חבילות שי יכולות לכלול כל פריט או מוצר אותו אנו מעוניינים להביא לבעל השמחה. אם למשל, אנחנו מעוניינים להביא מתנה מקורית ליולדת אנחנו יכולים לקנות מספר פריטים כמו שמיכת עיטוף, סט של בקבוקים ומוצצים, מצעים לתינוק וביגוד ולהרכיב את כל אלו לחבילה אשר תשמח את היולדת. 

עיצוב – אנחנו אלו שבוחרים מה תהיה החזות החיצונית והמרשימה של המתנה. כאן ניתן לבחור בסלסלות קש, קופסאות קרטון דקורטיביות המיועדות למתנה, קופסת פח בעיצוב מרשים ועוד. בנוסף, נוכל לבחור בכלי זכוכית או חרס מרשימים, כמו אגרטל או קערה גדולה וצבעונית אשר תיצור רושם עז על אותו אדם אשר יקבל אותה.

תקציב – כיוון שאנו אלו אשר מרכיבים את החבילה וקונים את המוצרים, אנחנו יכולים להתאים אותה לתקציב מסוים אותו קבענו מראש.

מארזי שי לחג – איך מתאימים אישית?

כיום, חנויות רבות מציעות חבילות שי הכוללות מספר פריטים במחיר אטרקטיבי. רוב החנויות מציעות כמה סוגים של חבילות שי וכן מאפשרות ללקוח להרכיב את החבילה בו הוא מעוניין בהתאם לתקציב עליו הוא החליט מראש. 

חשוב שלא תשכחו כי מקוריות לא נמדדת רק בהרכבה עצמית אלא בסוג המוצרים אשר בחבילה, כך שניתן למצוא גם מתנות מקוריות בדמות חבילות שי המכילות בקבוק מיוחד של שמן זית, זיתים טריים, בקבוק יין ודברים נוספים אשר מקבל המתנה אוהב.

מקוריות נמדדת ביכולת שלנו להרכיב חבילה הכוללת את כל אותם מוצרים אותם המקבל אוהב ומשתייכים לאורח חייו ואמונתו. 

כך שההמלצה היא ראשית כל להגיעה להחלטה מה סוג המוצרים אותם אתם מעוניינים לכלול בחבילה, כמו למשל חבילת שי אשר תכיל מאכלים וסוגי מזונות מיוחדים, חבילה שתהיה מורכבת ממוצרי טיפוח מן הטבע או חבילות שי שימושיות, של מוצרים איכותיים לתינוק או ליולדת או חבילות שי מיוחדות שמחלקים במועדוני בת מצווה. 

יש לזכור כי הצלחתה של מתנה ממותגת מקורית תמיד מתחילה באפיון נכון ובבחירה נכונה של אותם מוצרים אותם תהיו מעוניינים לכלול בה.

במידה ואתם מנהלים שאוהבים את העבודה ואוהבים ליהנות, כדאי לכם להעניק לעובדים וללקוחות  שלכם מארזי שי לחג. התגובות שתקבלו יוסיפו לכם חיוך ובריאות.

אז תתנו, תיהנו ותעלו יחד עם העובדים ברמת האושר!

תוכן עניינים

יש לך שאלה? רוצה רק לברר משהו? השאר לנו פרטים כאן, ונחזור אליך בהקדם:

דברו אתנו בווצאפ

דברו אתנו בווצאפ

דברו אתנו בווצאפ